Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av mammas-lilja - 18 oktober 2011 23:00

Jag har fått ont att jag inte kan sov:-( hoppas bara jag får någon sömn i min sköna säng;...

Av mammas-lilja - 18 oktober 2011 21:56

Jag var på smärtmottagningen och det var ett bra besök tyckte jag, fick träffa en ssk som tog lite historia för att kunna göra en journal, så jag fick berätta lite om mitt liv, som vilka som finns runt om som hjälper oss och hur vi fixar vardagen och såna saker. Men hon tyckte inte jag var redo mentalt och även att jag inte vet hur detta kommer slut, tex om de kommer operera och om smärtan är kvar efter operationen och såna saker, för att komma dit på behandling, men jag ska träffa en av deras läkare angående min medicinering.

  

Nu e 4:e behandlingen över!! Jag fick inte nått samtal från min dr mellan 11-12, men han kom in till mig på mott istället och så sa han att tröttheten berodde till 99% av metadonet. Och då undrade jag varför jag reagerade på metadonet men inte morfin, och då sa han att om man inte blir smärtlindrand av preparatet så får man oftast inte biverkningar heller. Sen så frågade jag hur det blir efter nästa vecka, så sa han att jag ska fortsätta tre gånger till efter nästa gång.

Sen vilket underbart väder det var ute när behandlingen var klar NOT!!!

 
Av mammas-lilja - 18 oktober 2011 10:08

Halv 7 i går morse så kom sonen inrusande i sovrummet och trodde att vi hade försovit oss, men kl 5 var jag uppe och tog min medicin och kom på att jag glömt ställa om L väckarklocka, för på kvällen fick jag magsmärtor som inte gav med sig var vaken fram till 03, och då kände jag att jag inte orkade åka till logopeden, hade ont hela dagen igår:-( så dagen bestod av att ligga på soffan .Nu är jag på väg in till sjukhuset, först smärtmottagningen sen behandlingen, och under tiden jag är på smärtmottagningen så ska även min dr ringa mig, råkade dubbelboka men det får gå.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards