Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av mammas-lilja - 6 oktober 2011 22:16

Idag har jag haft min andra behandlingstillfälle och det var min favorit ssk som jobbade, och det var tur för idag när jag hade satt mig på direktbussen så kom jag på att jag glömt mina metadon tabl hemma så jag ringde mott och frågade om jag skulle vända hem och hämta de eller hur vi skulle lösa detta, hon svarade att det är inga bekymmer jag pratar med din dr och fixar ett nytt recept el så får du gå upp till avd och så får de ge en till dig och när jag kom fram till sjukan så hade han fixat ett nytt recept till mig, så det var tur.

Under behandlingen måste jag ligga helt stilla jag får inte röra mig ens 5 cm, så hon koppla upp mig sen släkte hon lampan i taket så jag kunde ta en powernap och sen väckte min dr mig, han ville kolla om jag fortfarande var svullen och om magen har fixat sig, jag är så glad att jag har världens bästa dr jag har fullt förtroende för han och det tillhör inte vanligheten kan jag tala om:-)

Idag har jag lagat helstekt ytterfläskflie med kokt potatis och café Paris och barnen åt som att de inte sett mat på en vecka och det är så skönt att de gillar maten som man lagar, det är så frustrerande när man står framför spisen i 30-45 min och lagar mat och de ratar den, men tillbaka till middagen så fick jag huvudvärk som hon (ssk) varnat mig för, kände son mitt vä öga skulle ploppa ut ur huvudet sen kom spränghuvud verken sakta men säkert.

När jag var på smyckes visningen så blev jag inspererade att själv hitta på något att göra som man kan göra i soffan, typ sticka,  virka, skrapbooking (vet inte om det stavas så) el kanske pröva göra mina egna smycken, älskar örhängen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards