Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av mammas-lilja - 12 oktober 2011 19:07

Jag vet inte vad det är men jag är sjukt trött, så trött att jag sover hela natten och lämnar barnen på dagis och skola sen går jag hem och lägger mig på soffan och tittar på tv, för jag har ingen ork att plocka disk hänga tvätten el att göra någont över huvudtaget utan sova hela dagen och jag är ändå trött när kvällen kommer, vid 20 på kvällen kan jag lägga mig för natten. .Visst när jag måste hålla mig vaken så gör jag det, nästan i allafall, som i Måndags så skulle jag och sonen in till Rosenlunds sjukhus, till logopeden och på bussen somna jag, på tåget somna jag.

Men väl framme, så kom vi i tid iallafall ;-) och när jag anmäler att vi är där så börjar hon bläddra i papperna och tittar på mig, och då förstår jag att vi är där på fel dag:-( och bli helt knäckt, men skoja inte att vi hade tur för att hans 09:00 besök hade avbokat på morgonen så vi fick deras tid. Så vi slapp åka hem!!

Och när vi åkte därifrån så ringde vi farmor för L skulle shoppa skor med henne och hon var på väg så vi möttes upp och gick på stadium och hittade skit snygga skor och så hade bra pris på jacka och byxor så nu är vinterkläderna fixade bara mössor och vantar kvar!!

Sen mötte vi ( jag och L ) upp F min äldsta barndomsvän, vi har inte sett sen okt förra året, vi åt en snabb lunch sen kom maken. Och vi gick på kicks och köpte en parfym till L de hade 20% rabatt så den blev billig. Sen åkte vi hem , och väl hemma hämtade L och maken B på dagis medans jag tog en powernap för jag och J hade utvecklingssamtal på kvällen och det gick kanon och sen hemboch äta middag för sen tvär däckade jag och jag mådde skit dåligt vilket jag borde fattat för min kropp klarar inte allt detta på en dag men det är svårt när jag är uttråkad och vill göra mer än jag kan eftersom det är efteråt som jag får ont och då är det försent.

Och tis och ons har jag sovit hela dagarna och jag menar hela dagen!!! Tråkig men vad ska man göra då jag inte kan hålla ögonen öppnade.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards