Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av mammas-lilja - 10 oktober 2011 05:57

Ifre bestod av följa med L till skolan för han skulle få en spruta och vill att mamma skulla följa med, men min underbara prins var så duktig!! Sen hem och städa och sen tillbaka till skolan för utvecklingsamtal med L och hans fröken. Och sen hem och fortsätta städa. Sen när kl var 19:30 var jag helt död.

Och i lördags morse gjort jag det sista sen bakade kvällens efterrätt medans maken och barnen åkte handla.Jag gjorde potatisgratäng och till det hade vi lövbiff och favoritsås!! Och till förrätt hade vi ha parmabollar i en cirkel av melon och gurkaJag önskar att jag kunde tagit ett glas rött vin till maten men det blev lite cola innan och efter maten;-)

Jag hade sett i fram emot i lördags kväll, vi har varit tvungen att avbokat middagen några gånger och nu när vi väl har haft middagen så vart det så himla trevligt och roligt, kan inte minnas när jag skrattade som jag gjorde i lördags kväll, en toppen kväll, en toppen kväll med andra ord!!!

I går morse när jag vaknade kände jag mig utvilad för jag somnade strax innan 21 i går:-)!!!!  Och sen bakade jag och B till min lillebror T för vi åkte det för att titta på hans köksbord och stolar då de ska flytta så de vill bli av med möblemanget, så vi passade på att köpa ett matbord och två förtöljer med pallar, så det kändes bra!!!

Och nu sitter vi ( jag, L och B ) och äter frukost, för snart är det dax att lämna B på dagis och  för oss att åka till Logopeden.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards