Alla inlägg den 11 april 2011

Av mammas-lilja - 11 april 2011 23:19

Dag 15 – Ett pinsamt ögonblick- ja jag har ett men det ska jag inte dra i bloggen, den innehåller min make och mina föräldrar när vi just hade börjat dejta( jag var 16 år när jag träffade min make). Men jag skrattar åt det idag;) en lite mindre pinsam sak var när jag, maken och min tjej kompis var och hyrde film detta är typ 11-12 år sedan och vi tre stod på rad och stirrade på hyllan och jag la armen runt midjan på maken och föreslog en film, och då ställer sig tjejen som stod bredvid honom och titta på mig samt att killen jag stod och höll om inte var min make utan den andres kille som började bända loss mig från han för jag släppte tydligen inte taget heller. Medan maken och kompisen stod och skratta, de hade flyttat sig men jag var för insjunken i filmen för att lägga märke om det bara.

Av mammas-lilja - 11 april 2011 21:55

Min underbara E, ville bara säga att jag tänker på dig idag, kram och jag älskar dig. Och min underbar lillebror T jag hoppas du har en helt underbar födelsedag idag och jag längtar till fredag då vi ska ses och jag får gosa med B

Av mammas-lilja - 11 april 2011 21:51

B vaknade när vi satt i väntrummet, och syrran som skulle sticka mig kom gående och sa att jag kunde gå in och lägga mig och vila lite innan det var min tur. Så sagt, och jag mutade B med banan, kanelbulle, och massa gott eftersom maken inte än hade kommit, och så gav hon mig kortisonet och då blev huvudvärken ännu värre och illamående kom som ett brev på posten. Och i samma veva kom maken och räddade B från mig;) och dr kom förbi och pratade med mig, jag fick två val, ena att han skulle lägga in mig och ge kortison och göra en röntgen över huvudet för han var nästan hundra att det inte hänger ihop. Det andra var prova lugnande, och när han undersökte min högra del av huvudet trodde jag att hjärnan skulle spricka, och han sa att jag har späningshuvudvärk och mina piller hjälper ju inte så jag behöver lite avslappnande medicin tyckte dr. Så han gav mig det och puff så var huvudvärken borta( nästan iallafall ) men en stor skillnad i allafall. Och han ville att jag skulle komma resten av veckan så han kunde titta till mig och nu är det bara följa order denna vecka.

Av mammas-lilja - 11 april 2011 21:27

Min dag i dag, jag säger bara usch och blä.... Har knappt sovit i natt då jag har suttit på toan med magsmärtor och när jag väl somnade så vakna maken att han hade försovit sig då kvar kl 06 upp och ta pillerna för huvudet höll på sprängas i miljoner småbitar men pillerna hjälpte inte så mycket tårar och mina underbara snälla barn hjälpte mig. Så efter dagislämning så ringde jag mott och grät, och sa att jag inte ville åka in och att jag hade blivit sämre, så skulle hon skulle prata med samma dr som jag träffade i fre sen skulle hon kontakta mig, och under tiden la jag mig i sängen och grinade mig till sömns.  Efter några timmar ringde hon tillbaka och dr ville träffa mig så det var bara att börja klä sig, eftersom jag inte hade nån som kunde köra mig skulle jag ta tåget och jag hade mindre än en timme på mig, innan tåget gick. Och när det var 15 min kvar innan jag skulle gå ringer mobilen och det är dagis som ringer... Ja de hade tempat B först på morgonen för de trodde att hon hade feber men ingen feber men sen gick de ut och när hon kom in igen och då hade hon 38 grader så det var bara att springa förbi och hämta henne och ta me henne till sjukan, då fick jag stressa och springa och det gillade INTE min kropp, huvudvärken var fruktansvärd. Men det gick bra på tåget, B somna och sov hela vägen dit och maken skulle möta upp oss där. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards