Alla inlägg den 22 april 2011

Av mammas-lilja - 22 april 2011 21:50

Jag lovade min vän Annika en bild på min frisyr men tyvärr jag får inte till någon frisyr så jag ska gå med keps ett par dagar och låta det växa. Så jag vill inte lägga upp någon bild. I dag har jag varit uttråkad, känt mig ensam. Jag saknat min syster Janne och hennes barn, den gamla goda tiden då vi grillat god mat och barnen har lekt så jag lyfte luren och sa att hon fick välja, antingen kommer vi eller så får ni komma hit så på söndag kommer de hit;) L ville att J ska sova här från i morgon, då vi ska hem till mormor och äta middag, då kanske han åker med oss hem, det ska bli kul att umgås. Saknar er;) i dag skulle vi ha åkt till svärmor/farmor och ätit lunch men de har haft problem med avloppet så vi sköt lunchen till måndag istället, så då åkte jag på att göra påskmat, så det blev köttbullar, prinskorv, rödbetssallad, Jansson, ägghalvor med Skagenröra och räkor på, midsommarsill och gubbröra. Och fan vad det var gott;) sen när det var en halvtimme kvar när affären stängde fick jag och L för oss att köpa cola och mjukglass så bråttom fick vi, klä B och i vagnen sen springa (och jag missade att ta mina piller innan vi gick) till affären så in på Ica och köpa cola sen in p kiosken när det var 10 min kvar innan de stängde och de hade stängt av maskinen så det blev ingen mjukglass med jordgubbskulor;( jag fick nöja mig med en sandwich istället, fast den slank ner den me;) men min stackars son fick ta hand om mamma på väg hem för ONT hade jag, väl hemma så var det rakt på pillerburken sen ner i sängen i fosterställning och försöka att inte dö...men det gjorde jag inte;) nu e jag fortfarande uttråkad... Snart får man gå och sova:)

Av mammas-lilja - 22 april 2011 07:13

Dag 23 - Mitt bästa kosttips- är att grilla;) nä jag vet faktiskt inte, dricka mycket vatten och inte äta mycket sött. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards