Alla inlägg den 13 april 2011

Av mammas-lilja - 13 april 2011 19:02

I dag var det den dagen som det har gått bäst att få cortisonet, så det känns bra. I dag verkar det vara en allmän depp dag, alla man pratar me e låga, himlen är grå det små regnar ute, och det känns så tråkigt. Jag hoppas på en stor sol i morgon, jag har en morgontid i morgon på mott. Så det är att kliva upp halv 6 i morgon:( men sedan är jag visserligen hemma tidigt, funderar på om jag ska baka kanelbullar med mandelmassa i morgon. Måste ha nått fika att bjuda på när jag ska få gäster på fredag. Åh i dag skulle jag vilja ta ett glas vin... Nä tar mina piller istället:(

Av mammas-lilja - 13 april 2011 09:54

Dag 17 – Mina dåliga sidor- ja det största är mitt humör, har ett väldigt häftigt temperament, och det vänder väldigt fort åt båda hållen och i bland kan jag tycka att min omgivning( min make) är konstig som står ut med mig, som tex om jag blir arg så blir jag helt galen, det svartnar för mig lixom för mig och sen när det släpper så förstår jag inte varför han e så sur för att nu e jag glad igen:) jaja jag vet jag är knäpp. Det är nog det som är min dåliga sida allt annat är ju perfekt;)

Av mammas-lilja - 13 april 2011 06:43

I am a happy woman today.... Äntligen på väg ner igen, stått stilla i veckor nu, kanske för jag har haft lingonveckan men ändå...

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards