Alla inlägg den 24 april 2011

Av mammas-lilja - 24 april 2011 13:29

Så nu sitter jag på altan och lyssnar på grannens musik;) och njuter av solen. Så imorse har jag gjort potatisgratängen, hackat salladen, gjort kalla såsen, så middagen är förberedd, maken ska göra lammstek. Och killarna har busat hela morgonen så jag grillade korv till lunch till de, och passade även på grilla hamburgare till deras middag så det är klar också. Maken och hans bror körde skräp och killarna var så snälla och hjälpte till med alla pinnar så jag ska belöna de med mjukglass idag innan de andra kusinerna kommer. Vad solen värmer nu, känns som sommar, och inte ett moln på himlen, jag och maken slipade ute möblerna i går nu behövs de bara oljas, fast stolarna är på sista versen nu. Och det ska bli mysigt att sitta ute och äta det enda jag saknar är ett glas vin till maten, hade varit så gott men men hoppas att jag någon gång denna sommar slutat med pillerna så jag kan ta ett glas vin, men fram till dess får jag nöja mig med cola;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards