Alla inlägg den 2 juli 2011

Av mammas-lilja - 2 juli 2011 22:05

Jag har beslutat mig för att ha två sockerfria veckor från i morgon, så idag har vi rensat ut de mesta "dåliga" maten, allt godis och fett mat. Så ska jag skriva ner allt jag äter, det ska bli intressant:)

Av mammas-lilja - 2 juli 2011 21:55

Medan idag har jag haft såå ont att jag inte tagit mig ur sängen:( där har jag legat hela dagen förutom en liten stund då vi åkte och handla för veckan så jag ska slippa det.

Av mammas-lilja - 2 juli 2011 21:51

Var helt slut i går orkade inte blogga... Åkte till centrum med L och just som vi skulle gå in mötte vi mormor och morfar (barnens alltså) och pappa ville bjuda mig på fika, men innan var jag tvungen att gå på Apoteket och hämta ut mina piller, men de hade bara ena som jag skulle ha, men inte det andra och jag hade bara så jag klara mig till sön, så det var bara att gå till ett annat apotek men vi gick på mc Donalds först och pappa bjöd mig och L och det var så gott!!! Tack pappa!!! jag åt en halv mcFeast och L tog en big Mac sen var vi så mätta, och så började jakten på pillerna;) för hade inte någon av de andra två apoteken var jag tvungen att åka till ett annat köpcentrum och jag orkade inte riktigt det, och när vi var på gång mot apotek nr2 mötte vi Janne och J som gjorde oss sällskap men inga piller där heller så vidare till nr3 och i går hade TUR för de hade mina piller!!!! Sen vidare till game stop och sonen köpte ett spel, sen så gjorde vi sällskap med Janne mot vårt tåg för då hade kl hunnit blivit 13, och jag var helt slut. Väl hemma låg jag på soffan tills det var dax att hämta B, sen gick vi, jag och alla barnen: mina ungar, grannens barn och några av deras vänner ner till sjön för att bada, jag stod på bryggan och tittade på;) sen hem och gjorde ordning tacos, jag hade tagit fram köttfärs dagen innan, så jag hacka i ordning alla grönsaker och såser och skulle göra köttfärsen när jag upptäcker att jag tagit fram lövbiff istället:( så jag fick hoppa i skorna och skynda till affären, och då passa jag på att hyra två filmer, megaminde och morning glory och båda var sååå bra, kom i säng vid 24 tiden, helt slut;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards