Alla inlägg den 20 juli 2011

Av mammas-lilja - 20 juli 2011 23:20

 
Av mammas-lilja - 20 juli 2011 23:14

Idag så har T,S och B varit här, vi fick deras utemöbler, så grillade vi lite kött, och till det hade vi färskpotatis, sallad och bea, det var gott. Vi fick deras gamla utemöbler så snällt av de, nu har jag sittplats åt hela tjocka släckten när de kommer på besök. Åter tack!!!! Till lunch idag gjorde jag kyckling med getostsås med fjärilspasta och det var sååå jävla gott, det receptet har jag snott av S som i sin tur fått det av en ex-pojkväns mamma. Är det någon som vill ha det så säg till så får ni det. Idag gjorde jag  klart min cupcakes som jag hittade receptet på recept.nu (Lailas recept) lägger upp bild snart;) de var lite för söta för vår sak;) Men nu sitter jag på toan med fruktansvärda magsmärtor, igår ringde jag mott och bad om insomningstabl även om jag hatar sånna piller så har jag inte somnat innan 3-5 en enda gång på snart två veckor pga magsmärtor och så i går somnade jag son sov som en klubbad säl, så nu orkar jag strula med sömnen en vecka till (tänker inte ta mer än en i vecka)

Av mammas-lilja - 20 juli 2011 22:55

C

Att Cykla, för ett par år sen köpte mina underbara svärföräldrar en röd fin cykel till mig.

 

Citroner i vatten gör det så mycket lättare att dricka, annars hade jag inte fått i mig vattnet.

 

Cypern vill jag åka till, de sägs att det är fint där.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards