Alla inlägg den 8 juli 2011

Av mammas-lilja - 8 juli 2011 00:33

56,6 visade vågen idag, och idag har jag inte fört protokoll på vad jag har ätit, men jag kan säga att jag har fuskat idag, en mini magnum vit;) en kvarts del av en vanilj munk;) och typ en mindre en kvarts del av en ambrosia (rättstavat??) kaka;) ja och på det har jag knappt fått i mig vatten heller:( nu släpper jag maten för i dag. Idag ringde min dr från medicin mott, och vi pratade hur vi ska fortsätta så jag kan få bli frisk, och jag föreslog den behandlingen, och han sa att det är en behandling som måstes tas upp på deras dr möten, jag misstänker för jag har läst att den e svindyr att en dr inte kan godkänna det innan de diskuterat mitt fall, men jag nämnde för ett tag sen för er, det en slags dialys, jag ska skriva mer om vad det är för behandling i morgon. Sen ska vi göra ett nytt försök med cortison och se hur det går, för min kropp HATAR det, jag mår piss när jag äter, använder storpiller, får intravenöst. Sen ska jag åter tillbaka till gyn för se om det är cystorna som gör att mina tarmar mår skit. Och så såg han att kirurgen skulle ha ringt mig, vilket han inte har gjort, så han skulle påminna honom. Efter det samtalet gick jag och L och hämta B sen gick vi hem till hennes bästis C och de badade med hennes barn i poolerna, medan vi satt på altan och fikade;) sen hem och fixa middag till kidzen för att sen ta L, P, E och C med mig till sjön så de fick ta ett kvällsdopp och jag kan säga att vi var inte de enda som hade tänkt den tanken;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards