Alla inlägg den 21 juli 2011

Av mammas-lilja - 21 juli 2011 23:28

 
Av mammas-lilja - 21 juli 2011 23:24

Så idag har hela familjen frissat oss, är grymt nöjd, hon fixade min förra missbildade klippning!!!! Så himla nöjd. Idag fick B ett hemmagjord dockhus, av grannbarnen H och P och det var jättefint. (tar en bild i morgon)Sen började jag med ett nytt piller i går som tydligen gör mig sjukt trött, legat i sängen då vi har varit hemma. Men tog mig orken att baka daim muffins som jag ska ta med mig till jobbet i morgon då jag ska dit och fika, sen så köpte vi färska räkor från rökeriet och blev så missnöjd, de var det sämsta räkorna någonsin skalat, visserligen var de goda de få jag fick för de blev bara mos av de:( men några fick jag i mig. I morgon har min make haft 2 veckors sem, och vad har vi åstadkommit i hemmet? Jo kört lite sopor till tippen, nä nu är det dax att sova tror jag, fast magen gör sig på mind, hoppas ja får somna tidigare än igår, efter 03:00.

Av mammas-lilja - 21 juli 2011 22:55

D

D, min makes bror som är så snäll som en nallebjörn gör inte en fluga förnär och är helt underbar med våra barn och våra barn älskar han.

Min dotters Dagis är helt underbart, hon älskar att vara där och de har gett oss de stöd under hela våren när jag har varit dålig, att jag aldrig behövt haft dåligt samvete över att ha henne där på min makes arb tider.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards