Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Bröllopsdags middag och lite smärta( som vanligt inte ens en dag som denna kan jag få vara frisk:-()

Av mammas-lilja - 14 oktober 2011 22:34

Middagen blev en succé!!! Förrätten är min favorit och är så gott med honungsmelon, har ni aldrig ätit det måste ni pröva!! Och kalvsteken var så god och rosa och grann inuti, det var så gott bara. Nästan att jag längtar till i morgon så jag får äta resterna, hahaha

Och jag fick min vintermössa som jag önskar mig och en munkjacka från puma skit snygg men en storlek för liten så i morgon ska jag ta en bild på mig, är super nöjd!!!

 

Och min make fick en stickad tröja från JC, kallingar från Björn Borg och en parfym Armani       Code ( jag köpte den till sonen i födelsedags present på kicks och maken använde den väldigt ofta så sonen blev sur så jag köpte den på nätet och gav 200 kr mindre för den nu)

Idag har jag inte haft så farligt ont, lite till och från under tiden jag handlade med svärmor, sen när jag och L kom ut från Ica mötte vi V, och vi pratade en stund och just som vi gick hemåt, tänkte jag att jag inte haft så farligt ont idag!! Och varför tänker man så?? Jo för 100m senare körde någon in en kniv rakt in i buken på mig:-( sen har jag haft ont men jag har ignorerat smärtan, efter middagen tog jag ett varmt bad för se om det hjälpt men inte mycket, när jag åkte hem från sjukan så sa dr att jag själv kunde öka och sänka dos men nu vet jag inte om jag vågar utan att ringa mott och fråga, för jag funderar bara höja dosen mitt på dagen för det är mellan 15:30-19:30 som det är som jobbigaste här hemma, får se vad jag gör i morgon och hur jag känner

Så i morgon ska jag och B ta en fika med V och N på morgonen sen ska vi åka byta munkjacka och kolla på ett par stövlar och sen hem och slappa, så skönt!!!Vad ska ni hitta på att göra i morgon??

 
 
Annika

Annika

15 oktober 2011 10:36

Halloj, skönt att du mår liiiite bättre i alla fall, jo idag blir det handboll för hela slanten...och filmmys i soffan med liiite viiin...kramixen

http://www.ankanplankan.wordpress.com

mammas-lilja

16 oktober 2011 23:45

Mysigt!!!


Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards