Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Lördagen!!!

Av mammas-lilja - 23 oktober 2011 22:07

I går så åkte maken, jag, J och B tillsammans med V, L och N till farmor och farfar, medans vi gick ner till djuren så stannade maken kvar och snackade med farfar. Först skulle vi titta på kossorna och på vägen dit så stod J och gjorde rent sin cross och gissa om N blev glad!!!

Sedan så var kossorna ute i hagen och de kom inte när farmor ropade, men vi såg de, sen gick vi till hästarna, så fick barnen rida på ponnyn och ge äpple till hästarn, de tyckte de var roligt. Sen så skulle de klappa hundarna, farmor har en newfoundland, en stor svart hund, ser ut som en ponny, sen har hon en schäfer, och hon älskar barn, och den tredje är en berner sennen, den är ganska vild eftersom den är en valp.

Sen så klappade vi de och tog en kiss paus innan vi fortsatte vårt äventyr till Coop och handlade lite bara, sen tog vi en fika på café utanför medans barnen lekte i lekställningen.

När vi gick så sa L till mig: kan inte vi äta hos er hela månaden? Jag svarade: nä vi kan väl turas om? Och då säger V: vill ni äta middag hos oss? Ööööö va? Efter ens sek el två så varför inte? Så då ringde jag maken som var på väg att åka och träna för att informera att vi inte skulle äta middag hemma utan hos V:-) och så sagt gjort!! Jättetrevligt dag och en super trevligt slut på lördagen hemma hos V.

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards