Alla inlägg den 10 juni 2011

Av mammas-lilja - 10 juni 2011 23:05

 
Av mammas-lilja - 10 juni 2011 23:04

 
Av mammas-lilja - 10 juni 2011 23:01

I morse blev jag väckt av min son som sa att vi hade fått myr invasion så det var bara att kliva upp, då var kl 06:40 inte så roligt:( sen när vi lämnade B på dagis så hade de fredagsfrukost, varm choklad och rostade mackor med ägg och det luktade såå gott så när vi (jag och L) kom hem gjorde vi varm choklad och det var såå gott. Sen ringde världens bästa farmor/svärmor och frågade om vi skulle leta cykel åt B, så hon hämtade mig och vi for till köpcentrumet vid Coop och där stod vi och funderade om vi skulle ta en trehjuling eller en vanlig cykel och expediten tyckte en vanlig så det blev en sådan och en skit snygg hjälm, sen fortsatte vi till sko affären då hon hade tydligen lovat killarna ett par skor, men det fanns inga sandaler till B så vi åkte vidare till stadium och där hade de ett festival sett erbjudande, ett tremanna tält, två sovsäckar, två liggunderlag och en väska, så det fick killarna samt lite shorts och B fick ett par sandaler. Sen for vi hem, där jag och maken monterade cykeln för att ta med den när vi skulle hämta henne och vilken glad tjej vi hade, hon strålade av lycka, och när farmor senare kom förbi kastade hon sig på farmor och kramade henne och hon var så stolt när hon cyklade. Och killarna monterade ihop tältet på baksidan och de skulle sova där men de kom just nu in för J hade skrämt L;) men på midsommar får de göra ett nytt försök. I dag har jag även hämtat ut mitt paket från buzzador också, kastullsett från OBH nordica, ska lägga upp lite bilder snart sen ska jag gå och sova, gott natt och dröm sött:)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards