Alla inlägg den 29 juni 2011

Av mammas-lilja - 29 juni 2011 23:27

I dag fyller min svärfar och barnens farfar år!!!!! Hipp hipp hurra!!!! GRATTIS till dig, för att byta ämne så har jag fått problem med att sova, i går låg jag bara och snurrade och sprang på toa och hade ont i magen sen somna jag och sov väldigt oroligt fram till 4 tiden, sen somnade jag till ordentlig och nu kan jag inte somna och har ont i magen nu... Är trött på detta, så det är sjuk åt det:(

Av mammas-lilja - 29 juni 2011 22:39

Varmt varmt.... I morse tömde och spolade jag rent B pool, en liten plast med två ringar, funkar till henne;) med kall vatten och så fyllde jag upp med nytt iskallt vatten och när jag hämtade henne vid halv 4 så var det såå varm vatten;) så när vi kom hem dressade vi båda om till badkläder och så la vi oss i den;) sen kom grannungarna över och tog över badandet medan jag fixade middagen. I dag höll jag på elda upp min villa:( är ett sådan klantarsel ibland;) har varit sugen på marängtårta i flera dagar dagar, så i dag beslutade jag mig för att baka en sådan och det gjorde jag och när den hade varit inne i ungen så som det stod och jag kolla att den inte var degig tog jag ut den men sen fick jag för mig att marängen inte hade tillräcklig med färg så jag satte på ugnen på 200 grader och stoppade in den igen ( när jag gräddade den hade jag bara 150 grader) sen gick jag in i sovrummet och la telefonen på laddning och låg och vilade tills det slog mig att jag hade stoppat in den igen, flög upp och ut i köket och redan i hallen var det rök och in och stänga av ugnen, då slog det mig tänk om det brinner i ugnen för det slutade inte ryka och tillslut fick jag öppna ugnen och ta ut min kolbit till tårta, den fick då färg, bara lite för mycket;) sen tog det mig en halvtimme-45 min att vädra ut röken:( och ytterligare en timme för att baka en ny tårta:( menen e man klantig så e man;) 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards