Alla inlägg den 26 juni 2011

Av mammas-lilja - 26 juni 2011 22:52

På lördagen vaknar jag med en otrolig smärta i höger arm så ont att tårarna sprutar så fort jag försöker röra armen och gissa hur många gånger jag gjorde det eftersom jag e höger hänt:( så mycket tigerbalsam och värmekudde och mina piller, så lättade det lite men inte mycket så det blev att ligga i soffan så mycket det bara gick med huset fullt av folk. I morse så var det lite bättre och efter värmekudden så kunde jag efter mycket smärta ändå klä mig:) och vi åkte till ett centrum för att fördriva tiden då både min make och jag var fruktansvärt uttråkade, så vi shoppade lite nya underkläder till mig då mina gamla trillar av nu och jag vill inte knyta knutar på sidan för att de ska sitta uppe;) men sen hem till soffan och värmekudden igen och i morgon ska jag leta en sjukgymnastiktid för att fixa armen.

Av mammas-lilja - 26 juni 2011 22:42

Nu är det 6 månader så är jul helgen också snart överstökad;) tiden går så fort nu tycker jag. Jaha så var midsommar över, gubbröra och skärgårdssill och färsk potatis sen en köttbit som hade storleken som en 5 krona och en liten liten potatis till den sen god efterrätt jordgubbmouse med färska jordgubbar till såå gott sen massa godis ( typ 10 bitar) och chips(5-6 st) sen ost och kex sen fick jag inte i mig något annat. Hade the family här utom lille syster, det var trevligt och Janne och barnen sov över. Vi kom väl i säng vid halv ett utom jag som vaktade barnen i tältet, de sista barnen gick in vid kvart över 2 och jag somna vid tre tiden. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards