Alla inlägg den 22 juni 2011

Av mammas-lilja - 22 juni 2011 23:58

Men där slutade inte kvällen för oss, utan hem och hämta B från dagis och sen ner till tåget och möta Jannes dotter S, som åkte hit alldeles ensam för första gången, hon var så duktig!!! Sen hem och fixa middag till B och natta henne, hon fick Bamse filmer idag, hon e helt såld på Bamse, så hon satt helt stilla framför tv medans jag fixade maten åt henne;) när hon sov så ut i köket igen och laga tacos till oss bättre än massa onyttigheter till Harry Potter fast det blev lite sånt ändå;) men jag höll på avlida av trötthet under filmen och jag vet att jag kommer ha väldigt väldigt ont i natt och i morgon:( och jag ska åka och handla inför midsommar.

Av mammas-lilja - 22 juni 2011 23:47

 
Av mammas-lilja - 22 juni 2011 23:47

 
Av mammas-lilja - 22 juni 2011 23:46

 
Av mammas-lilja - 22 juni 2011 23:42

Idag har jag blivit bjuden på grillfest på min förra arb. plats, och j ville följa me, jag sluta inte utan jag blev ju sjuk så jag kunde inte fortsätta önskar jag kunde bli frisk så jag kunde börja jobba x-tra där igen, jag saknar er ska ni veta, ni är ett härligt gäng!!! Men idag så hade de grill fest med massa god mat, man skulle bara ta med sig det man ville grilla. Det fanns så mycket god mat, massa röror, sallader, det gudomliga riset ( som jag missa att fota, så klantigt) och efterrätterna... Den daimtårtan.. Jag dog och hamna i himlen sååå god var den!!!! ( och jag missa att fota det me:( ) men J hälsar till gamlingen;) hahaha 

Av mammas-lilja - 22 juni 2011 23:11

I morse väckte B mig halv 7 så jag tyckte inte det var nån ide att somna om så vi klev upp och gick till dagis, vid 7 tiden, väl hemma kunde jag inte börja röja eftersom J fortfarande låg och sov, så jag satte mig och läste min bok och jag rycker till när min andra son L står i hallen, för han sover hos farmor, tydligen hade jag somnat för kl var 10 och han undrade varför jag inte svarade i telefonen för;) sen satte jag och J fart och började städa huset för det såg ut som ett bombnerslag:( vi orkade inte göra klart men det ser bättre ut iallafall. 

Av mammas-lilja - 22 juni 2011 00:24

Förrgår (måndags morgon) när jag talade med medicin mott så frågade jag om det fanns kortison suppar för barn som jag kan använda för jag får ont av de vanliga och de ger ingen effekt så jag slutade ganska snabbt efter jag sett att de inte gett nått resultat, men tänkte nu att jag ska pröva de igen men för barn denna gång;) och hoppas det inte gör ont så jag kan använda de en längre tid, för nu använder jag även yxzöäå salvan som borde göra att jag inte känner så mycket, kan man hoppas på iallafall:) så igår( tisdag) har jag och J varit i centrum och först hämtade vi ut min smärtlindring bara för mina supparna hade de inte hemma:( och jag glömde hämta ut mins b-12. Sen så ville sonen gå in på game där han köpte 2 spel för alla sina pengar, sen mötte Janne och hennes Je upp oss och vi handlade lunch och fika och gick hem till henne och åt en riktigt god lunch och fika, tråkigt att S&B inte kunde komma, nästa gång kanske?? 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards