Alla inlägg den 20 juni 2011

Av mammas-lilja - 20 juni 2011 22:40

Idag känner jag mig ledsen över att min hälsa sabbar våran sem, visst vi hade inte bokat någon utlandsresa eller stuga nånstans i Sverige, för jag har mått dåligt sen i nyårshelgen. Men hade jag varit frisk hade vi haft sem och även om vi inte åkt utomlands så kanske hade vi hittat på något i Sverige, förra året åkte vi utom B för hon var hos mormor, till skara och vi bodde på hotell och gick på skara sommarland, alla utom L hatade det men det jag gillade var hotell biten, det var såå mysigt att först gå ut och äta och gå runt i stad där vi aldrig varit förut och sen tillbaka till hotellet och somna i en skön säng sen vakna och äta frukost som var himmelskt god. Det kommer inte hända i år;( först för jag klara inte sitta i en bil så länge och är man inte sten rik när man e sjukskriven:( jag hatar verkligen att vara sjuk och är så less på det nu!!! När jag fick tiden till kirurgen så trodde jag att allt var klart, jag visste att min läkare hade pratat med han innan och till min dr hade han sagt att han kunde operera mig, så jag trodde bara att jag skulle få en tid, jag önskade i mitt huvud att det skulle skett efter midsommar och då hade jag behövt ligga inne en vecka för sen åka hem och i min fantasi mått bättre än vad jag gör nu:( men min fantasi sprack ganska redigt.....fy fan vad jag e ledsen och avundsjuk på alla som jobbar och mår bra just nu

Av mammas-lilja - 20 juni 2011 20:41

Imorse åkte jag och L och handlade sen hem och la oss på soffan och glodde på film, vi hann precis undan regnet;) sen låg vi på soffan hela dagen. Sen till middag lagade jag fisk, färsk potatis och svamp sås, och det var riktigt gott. Sen kom J hem från farmor och då passade L på åka dit för att få lite egen tid. Så nu får jag se alla Harry Potter filmerna en gång till;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards