Alla inlägg den 14 juni 2011

Av mammas-lilja - 14 juni 2011 22:13

Ville bara säga, att jag fick en riktigt bra läkare, han var allt jag kunde förvänta mig så med det är jag nöjd men sen gick allt åt helvetet i dag:( han skulle visslingen ringa mig om två veckor med ett slut giltigt besked, men känner mig riktigt knäckt just nu. 

Av mammas-lilja - 14 juni 2011 14:55

Det är så himla typiskt att när man ska i väg att dagis ringer, jag och E hade just ätit klart våran lunch så ringde dagis och B hade feber:( bara på med skona och hämta henne, hem och lägga henne sen göra sig i ordning var just klar då vakna hon och skrek för full hals och var helt otröstlig, så när bästa farmor kom ville hon inte åka men efter lite övertalning och att J åkte me så gick det, som att man inte redan mådde dåligt över läkarbesöket så blev det ännu mer nu är jag måste lämna henne nu när hon är så mammig:( men hör av mig i kväll om vad dr har sagt:)

Av mammas-lilja - 14 juni 2011 09:47

Idag ska jag träffa kirurgen!!! Äntligen fast jag är skit nervös, hoppas det går bra och att han är en vettig och mänsklig person.  

Av mammas-lilja - 14 juni 2011 00:00

Min underbara vän!!!! Du måste ta hand om dig, börja lyssna på din kroppen, och även vad dina nära och kära säger, jag vill dig bara det bästa. (även de andra) Jag vill inte se dig gå igenom det igen, du led så fruktansvärt då, snälla söta snälla låt dig slippa det nu. Du vet att jag älskar dig och finns här för dig i vått och torrt det är bara att hojta så kommer jag. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards