Alla inlägg den 13 juni 2011

Av mammas-lilja - 13 juni 2011 23:53

Idag har jag som faster fått gosa med B, min lillebror T och S guldklimp, för jag och S luncha i centrum, det var jätte trevligt, vi strosade i butiker sen åt vi på grekiska grillkolen, vi båda tog scampi, och det var riktigt gott. Sen lite mer strosade, jag köpte då, en klänning och två par shorts till B och två par örhängen till mig. Sen fikade, kladdkaka och den var riktigt god, sen pussade jag B hej då och åkte hem för att hämta min lilla B på dagis. Sen gick jag en promis med E innan jag gjorde tacos till middag och det var såå gott fick faktisk i mig mer än jag trodde att jag kunde;) nu däremot ligger jag i fosterställning med fruktansvärda mag smärtor och springer mellan toan och sängen, springer var att ta i, går ihop krypen ställning:( tagit extra men det hjälper inte än!! Får väl knapra piller så att jag får somna:(

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards