Alla inlägg den 19 juni 2011

Av mammas-lilja - 19 juni 2011 23:42

Jag är ju en buzzador, och nu har jag fått hem produkterna från OBH nordica och använt de ett tag och måste säga att jag gillar de skarpt, kastrullerna är hur bra som helst och man behöver inget durkslag när man ska tömma bort vatten för det finns i locket, himla bra!!! Och kniven är också väldigt bra tycker jag, skar tomater i går och kniven bara gled igenom de, rekommenderar starkt dessa produkter  

Av mammas-lilja - 19 juni 2011 23:25

Regn regn och åter regn men det var sådan väder jag önskade mig idag, för idag har jag haft ONT efter i går, men sånt vet jag men det får man ta;) för min mys dag med sonen var underbar!!! Och så är det vardag i morgon igen, så det är bara jag och L hemma. Kan inte sova, låg och funderade hur länge man kan vara sjukskriven innan man kan få kicken, och hur länge de tänker godkänna min sjukskrivning och lite såna saker och fick ont i magen, måste nog ringa i morgon och prata med min handläggare som nog är den bästa, hur snäll och sympatisk och väldigt hjälpsam!!! Nästa att man inte kan tro att han jobbar på försäkringskassan;) och jag hoppas det håller i sig tills jag blir frisk.  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards