Alla inlägg den 8 juli 2012

Av mammas-lilja - 8 juli 2012 23:46

När vi åkte hem passa vi på stanna på maxi och handla hem det som saknades, B och L valde att stanna ute och leka men när vi kom till kassan hittade vi en frustrerad L och en bestämd B som ville tvärt om än bror sin, och på vägen hem slockna B och jag fick riktigt ont så väl hemma lyftes B över till sängen och vi tog en eftermiddagslur... Och nu försöker vi i omgångar natta henne men ikke.... Planen för i morgon är att gå ett varv sen slappa, i morgon ska jag starta med en diet eller nått sånt, ska tänka mycket på vad jag stoppar i mig för nu e jag less. 

Av mammas-lilja - 8 juli 2012 14:00

Nu sitter jag på mcs uteplats och ser hur barnen leker, jag och L tog en powerwalk innan vi hoppade in i bilen och åkte så gubben kan gymma och vi gick på Ö&B, siba, och mc ( mc donalds) medan vi väntar. Nu styr vi mot fruängen.

Av mammas-lilja - 8 juli 2012 09:59

Jag känner mig glad idag, jag har inte mått något vidare denna vecka förutom i ons dag då vi var i Furuvik.

Jag har haft mer ont i ca tre veckor men igår så kände jag mig less på allt så nu ska jag försöka göra nått åt det, så nu i morse har jag sminkat mig, och jag ska börja se över vad jag äter, sen ska jag börja röra på mig oavset om jag har ont, har jag inte så farligt ont ska jag springa och om jag har ont ska jag försöka powerwalka och går inte det får jag gå sakta men röra ska jag göra varje dag nu så hoppas jag att det blir bättre.

jag måste aktivt jobba med min lista såjag kommer nånstans och inte bara står och stampar på samma ställe hela tiden.

Av mammas-lilja - 8 juli 2012 08:58

Jag har börjat undra hur andra människor uppfattar det jag säger och det verkar inte som de flesta förstår vad jag menar och det är sjuk tråkigt och jag lyssnar gärna på mina vänner om deras problem och hjälper de om de vill men i slutändan är det inte jag som bestämmer hur de ska leva sina liv och de behöver inte förklara för mig vilka val de gör i sina liv, men oavsett vilka val de gör kommer jag vara deras vänner så länge de är ärliga mot mig och att de vårdar vår relation lika mycket som jag gör. Jag vill vara en bra vän som ställer upp för mina vänner och jag hoppas att det är samma åt andra hållet.

Av mammas-lilja - 8 juli 2012 08:32

Denna vecka har jag var tvungen att göra saker som jag verkligen inte trodde i min vildaste fantasi att jag skulle vara tvungen att göra, det var en av de svåraste saker som jag har gjort, speciellt mot en vän! Men men ibland är inte livet rättvis. Jag är så ledsen, mina tårar har runnit och runnit, rädd hur hon skulle ta det men jag e så glad att det var en äkta vänskap då hon helt och hållet tröstade mig och sa att det kommer bli bra oavsett. Och det var som en sten föll av bröstet!! Så nu måste jag bara resa mig upp och ta mig vidare med alla andra problem och bekymmer jag har i mitt liv just nu. Har ni någon gång känt er som att ni har en utomkroppslig upplevelse, så att du kan se ditt liv utifrån samtidigt som du lever det? Förr hade det aldrig hänt mig men nu så har det gjort det, sjuk äckligt, undra om det är pillerna jag trycker i mig varje dag.?? Hälsosamt är det då inte men nödvändigt just nu.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards