Alla inlägg den 14 juli 2012

Av mammas-lilja - 14 juli 2012 23:15

Lite bilder under tiden jag legat på sjukhuset, de är blandade på på mat, fika, utsikt.

Av mammas-lilja - 14 juli 2012 18:00

Dagen i dag har varit upp och ner, mycket feber toppar sen Alvedon och kallsvettningar. Men N med J och L var här och vi tok gosa så jag skulle klara mig ett par dagar!!! Så mysigt. Sen sov jag hela kvällen, känner mig mycket mer trött nu så jag bara sover, det är ett toppen tecken man blir frisk när man sover.

Av mammas-lilja - 14 juli 2012 12:00

Lördag morgon, ja jag valde rätt dagar att ligga in på då det bara har regnat och åska varje dag nu, liksom idag också. Känner mig hängig och ledsen saknar mina killar, b också så klart men jag tycker mest synd om är L då han är jätteledsen över att jag ligger här. På ronden var det överläkaren som var här så hon att mer antibiotika som gäller. Jag tog upp min smärta i handen och hon sa till ssk att sätta en ny i den andra. När hon kom för att sätta infart så skulle hon ta lite prover också så hon stack i handen fick in infarten men det kom inget blod, samma i armvecket, samma i andra armen, tillslut fick hon sticka i under armen, först röret gick bra men inte andra men nu fick hon inte sticka mer.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards