Alla inlägg den 15 juli 2012

Av mammas-lilja - 15 juli 2012 23:00

Idag har N varit här med B, hon charmade dr och alla sköterskor!! Hon charma så mamma får kanske åka hem i morgon beroende på vad som sägs på ronden, dr vill träffa min dr och jag känner att jag har en tid på tors till min dr, men nu när jag e på plats så kan vi göra det nu så slipper jag åka fram och tillbaka.Men tillbaka till ämnet.... B och jag delade lunch, hon åt så gladeligen!!! Inte mig emot heller ;-) sen fick jag glass till efterrätt men den var äcklig, hon ville ha en ny!!!Så jag klev upp och vi tre gick ner till pressbyrån, vi ville ha en rullstol men avd hade inte och när vi kom ner då var kl 12:15 och de hade lunch 12-13 så jag satt och vilade medan de var och köpte glass, sen släpa N upp igen, när jag va i säng igen så hade jag ONT igen.. Det var så mysigt att se B så glad och busig och N så länge. Så vinka vi hej då så åkte de. Låg och sov ca en timme innan nästa besök kom, V med sonen N och  vi fikade med glass och cola. Sen när de hade åkt var jag super trött, slumra en bra stund, men sen när jag vakna till liv så var jag hungrig, kl var över 17 och jag undra vart middagen var?? Ringde på de, och gissa vad????? Jo de hade glömt mig!!! Men grillade kyckling lår med potatissallad och tomat.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards