Alla inlägg den 10 juli 2012

Av mammas-lilja - 10 juli 2012 17:22

Idag e jag ledsen och har en fruktansvärd smärta, har varit sängliggande hela dagen men nu efter middagen kände jag hur det dåliga samvetet tog över så jag tog B och L till lekplatsen vid skolan. B och N har busat hela dagen men hon har frågat mig flera gånger om vi ska gå ut, och nu kände jag att jag inte kunde säga nej fler gånger oavsett hur ont jag har.                                                                 Har upptäckt att jag är mer kreativ på kvällen, början på natten, har gjort ett armband i förr går kväll och ett i går kväll, jag skulle just somna så hörde jag hur det skramla i vardagsrummet och kände att jag var tvungen att gå upp och titta och mycket riktigt så satt L där, kl var 23:55 och jag fråga vad han gjorde? Då han inte kunde sova så gick han upp och tittade på film. Så då kunde jag inte lägga mig utan gjorde han sällskap och började pyssla med smyckena.

Av mammas-lilja - 10 juli 2012 01:56

Tänka på vad jag stoppar i mig?? Nattlig yra!! Nä skämt o sido så vill jag börja äta rätt igen blivit helt fel på sistone men det är sommar och allt med sommaren, jordgubbar med glass el grädde jag behöver inte både och. Och all glass... Jag kan ta isglass istället för gräddglass. Och såna saker, mer proteiner och mindre kolhydrater och röra mig mer än jag äter och allt sånt sunt förnuft.  Viktigaste av allt INTE glömma min vätskedrivande tabl på morgonen så jag inte är en uppblåst ballong på kvällen pga alla piller jag äter med biverkningar som ödem, som betyder samla vätska i kroppen, och det betyder också vikt uppgång och det är just vad jag inte vill....

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards