Alla inlägg den 27 juli 2012

Av mammas-lilja - 27 juli 2012 00:52

Igår var vi vid en insjö här i närheten, en i släkten har ett hus vid en brygga så killarna badade efter mycket om och men, B lyfte jag i och ur lika snabbt då det var kallt som sjutton!!

Idag hade vi köpt biljetter till Batman filmen, fixade barnvakt till B och alla var glada, tills J säger jag tror inte vi får se den då det är 15 års gräns, och vi svarar: jo!!! I vuxet sällskap är det 11 år, men han gav sig inte, så vi kolla på datorn, och mycket riktigt hade han rätt, så idag fick vi åka det och återköpa biljetterna, men då passa vi på att gå på bio och se spidermannen, det var super bra men lite tråkigt att handlingen påminner den gamla, men den får 4 solar av 5 möjliga.

Igår klippte jag!!! B och L det blev enligt mig riktigt bra!!
Så i morse titta jag mig i spegelen och kände mig less på mitt hår så jag tog fram saxen....och klippte mig själv, det blev bra men inte hundra så nu får jag vänta till V kommer hem från semestern så hon kan fixa till det.

Av mammas-lilja - 27 juli 2012 00:35

Jag har varit sjukt trött de senaste dagarna och därför inte haft energi till att blogga. Men en liten uppdatering, jag börjar må bättre, men har fortfarande ont, ibland så sjukt ont att jag knappt kan stå, men härom dagen fick jag ont i ena lungan och blev orolig att jag rör mig för dåligt så upp ur sängen och röra på mig bara!!!
Men har fått lite bra nyheter iallafall, nästa vecka ska jag starta min nya behandling, sen varannan vecka i tre tillfällen så ska jag tillbaka dit för att lär mig hur jag ska göra det för sen ska jag göra det själv hemma.
Pratade med samma ssk som gav mig kortisornet men det är tråkigt att det inte är hon som ska ge det till mig, åtminstone första gången.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards