Alla inlägg den 3 maj 2011

Av mammas-lilja - 3 maj 2011 17:54

I dag har det inte varit någon bra dag, det känns som min kropp håller på sakta men säkert falla sönder:( har legat på soffan idag me och sovit större delen av dagen. Sen följde J me och hämtade B, ringde maken och sa att jag missat plocka fram middag och då föreslog han pizza:) så vi åkte till N för han ville klippa sig också men de hade ingen tid så han får ta det på lördag innan lilla B dop. Sen hem med maten men den hann bara ner sen kom den upp igen;( och nu ligger jag med smärta igen, snart dax för pillerna. Men till något mer roligt, B är så söt, man måste gå genom hennes rum för att komma till vårt rum, och jag ser henne i sitt rum leker när jag ligger i sängen och hon klättrar upp på sin gunghäst med snutten och nappen i högsta hugg, sen ska hon gunga och snutta samtidigt, det ser så gulligt ut.

Av mammas-lilja - 3 maj 2011 07:43

Härligt med snö va??? NEJ NEJ NEJ

 
Av mammas-lilja - 3 maj 2011 07:18

NEJ NEJ DET SNÖAR

Av mammas-lilja - 3 maj 2011 06:48

Dag 28 – Min favoritplats- Mallorca, jag bara älskar aludica, så himla mycket, skulle vilja åka dit nu och ligga på en solstol och smutta på en drink;)

 

Dag 29 - Fördelar jag fått tack vare bloggen- Den fördelen är väl att min nära och kära kan läsa vad som händer i mitt liv/min sjukdom just nu utan att jag behöver ringa och berätta, annars inga.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards