Alla inlägg den 22 maj 2011

Av mammas-lilja - 22 maj 2011 14:49

Igår var det varit en lång dag, vakna vid 8. Det varit varit fullt ös, B och jag började med promis till Ica, och handlade lite inför dagen och även mini baugetter för det var jag så sugen på bröd i ugn med marmelad på, gott var det:) sen dax packa simkläderna och ge sig i väg till simhallen och jag och barnen badade och B älskade de. En rolig sak inträffade där, för ett år sen simma vi en gång i veckan sen efter sommaren opererade jag mig sen blev jag sjuk så jag har inte varit där på ett år, men livräddaren gick förbi mig och hon sa vad smal du har blivit och jag blev så glad. Men återgå till min dag så, upp ur badet in på Ica och låta tre barn försöka komma överrens om vilken film de ville hyra tillslut så sa jag välj en film eller så går jag. Väl hemma fixa lunch, natta B för middagluren sen fixa disken och tvätten sen var jag helt död och jag ville bara lägga mig på altan och vila och hann göra det i 15 min sen kom syster yster med de andra gullungarna och dax för fika, hon hade köpt med sig glass och maränger och tillbehör, gotti gott gott. Sen fixa vi (jag och I) till Janne, jag låna ut mina glans leggins och ett linne hon blev skit snygg, sen åkte hon och vi åt tacos och barnen busade sen såg de film och fortsatte busa till kl 01:00 sen somnade de sista gullungarna 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards