Alla inlägg den 5 maj 2011

Av mammas-lilja - 5 maj 2011 22:50

Dag 30 - Saker jag saknar- åh att få sätta på mig mina löparskor och bara få gå ut och springa, eller åka till gymmeoch träna. Kunna göra saker utan att ha ont. Jag saknar mitt jobb, mina arb. Kamrater och mitt jobb, jag saknar att kunna vara social med folk ute och inte känna smärta och åka hem. Jag saknar att kunna ta ett glas vin till maten... Det finns massa saker jag saknar men det mesta av allt är att få vara frisk.

Av mammas-lilja - 5 maj 2011 21:46

Då var min dag över.. Och mitt besök på sjukan är över för denna gång, med glada nyheter även om hon gjorde mig illa. Även om det inte var med flit så borde hon tänkt när jag sa att jag har ont i rumpan, men men jag ska tillbaka nästa tis för ett sista besök, men det positiva är att den stora cystan på 5 cm var borta vad hon kunde se, sen när jag kom hem vid halv ett så la jag mig för jag var helt död men tänkte att jag ändå behövde ställa kl ifall att;) och tur var det för kvart i tre så ringde den och så då var det bara att kliva upp, hämta B, hem laga middag och sen har bara kvällen rullat på. Jag hoppas det blir SOL i morgon för nu e jag less på allt regn och rusk...

Av mammas-lilja - 5 maj 2011 06:03

Då var det dax att väcka resten av familjen då vi ska åka om 35 min:( och jag och B måste gå om 20 min till dagis usch vad jag hatar att kliva upp tidigt.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards