Alla inlägg den 13 maj 2011

Av mammas-lilja - 13 maj 2011 13:37

Ja!!!!!! Jag har fått mitt paket från buzzador, som ligger på posten och väntar på mig. Så spännande!!!! Jag ska gå och hämta den så fort maken kommer hem.

Av mammas-lilja - 13 maj 2011 10:50

Pratade med min dr om mina smärtor om att de har blivit värre och att jag knappt kan röra mig utan att det gör så ont att jag avlider, och ju mer smärta jag har ju mer smärtlindring tar jag och då är jag i stället i en dimma, och så vill jag inte heller ha det, så då skrev han ut en avslappnade salva som jag kan ha i rektum för slippa kramperna som framkallar smärtan, det är bara synd att apoteket inte har de hemma och det är inte samma levrantör som de har heller, så tidigas nästa tis kommer den.

Av mammas-lilja - 13 maj 2011 10:31

I går gjorde jag kycklinggratäng med persillade, och det var såå gott, maken och B gillade det skarpt medans J sa att det gick äta men det var inte det godaste han hade ätit och sen L som bara åt kycklingbitarna, även de fick jag tvinga i han, men han hatar gratänger.

    

Och detta resept hittade jag hos Annika  och jag rekommenderar att pröva detta, det var enkelt och det gick snabbt att göra.

Av mammas-lilja - 13 maj 2011 10:12

I dag ska jag gör fredagsmys med fruktsallad och vispgrädde, maränger och daimkulor och sen ska jag ha apelsiner, banan, melon och vindruvor med smällt choklad med apelsin smak.

Av mammas-lilja - 13 maj 2011 09:58

I går var jag för att hämta mina glasögon som jag beställde den 24 mars!!!!!! ja bara det är jävligt irriterande, för jag ser knappt på mitt ena öga...men iallafall hade nu äntligen kommit, jippie, så när jag satte på mig de så snörra allt till och kag kände mig jätte konstig och tag trodde jag att jag skulle svimma så det var bara att ta av sig glasögonen och då försvann känslan, skit konstigt, så jag prövade de igen och samma känsla kom igen så av med de och känslan försvann och då fick jag pröva deras glasögon som man har när de prövar ut styrkan och då såg jag och utan den känslan av att jag skulle svimma, så de skulle skicka tillbaka glasögonen till de som slipar glasögonen, för se måste vara nått med glaset. Men håller med min son att specavers är en kass affär, usel service, och när jag fått mina glasögon kommer jag inte sätta min fot där, så besviken.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards