Alla inlägg den 26 maj 2011

Av mammas-lilja - 26 maj 2011 20:56

Är så arg och du fattar ingenting, ju mer jag tänker på det ju argare bli jag och du vet att jag är arg ändå säger du inget precis som jag ska komma springande till dig, nä vet du vad. Och det du gjorde nu är oförlåtligt, enligt min bok hoppas du fattar det, jag vet att du inte läser min blogg men jag önskar att du gjorde för då skulle du se att du betyder inte ett skit för mig och min familj, men som man bäddar får man ligga. Ibland frågar mina barn varför du aldrig ringer eller bjuder in oss, så vet jag inte vad jag ska säga, jag skulle vilja säga som det är, att du inte älskar mig och mina barn, att de andra betyder mer för dig än vi, men det skulle bara såra mina barn och du är inte värd att gråta över.

Av mammas-lilja - 26 maj 2011 20:44

I går fick jag ett brev från sös där det stod att det var två månaders väntetid att komma till kirurgmott så idag ringde försäringskassan pga att jag skicka in ett nytt intyg så undrade han hur det gick och när jag förklara att just nu vet jag inte utan att det är två månaders väntetid, så suckade han och as att han godkände min sjukskrivning och att jag skulle höra av mig när jag vet nått mer, sen ringde kirurgmott upp mig (för jag ringde i morse) och jag frågde om det var två mån från det remissen hade kommit in eller från nu? men hon sa att det gällde inte mig utan jag hade en tid i mitt av juni men de hade skickat ut tiden i går så jag förmodligen inte fått den än, och nä det hade jag inte. och sen är det dr som av gör hur prioterad jag är för opration, när han undersöker mig.  Men snart är det dax   börjar bli nervös

Av mammas-lilja - 26 maj 2011 01:22

Idag blev det jordgubbar   , grädde, och riven choklad till efterrätt och det var  såå gott

 
Av mammas-lilja - 26 maj 2011 01:18

Hade 4 st innan 

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards