Alla inlägg den 20 maj 2011

Av mammas-lilja - 20 maj 2011 23:20

Idag när innan vi hämtade S, sprang vi in på flygande måsen, för jag hade missat äta lunch så en lilla menyn med + så jag fick en mellan jordgubbsmilkshake och den dumpade jag av.  Nä nu går mina ögon i kors dax att få sömn, får fortsätta i morgon.

Av mammas-lilja - 20 maj 2011 22:43

Idag har vi hämtat S sen åkte vi hem och handlade fredagsmys och slash (barnen) sen hem och jag var helt slut och när jag vilat så var det dax för middag och jag skulle grilla så jag hade många bollar i luften men det gick bra, första gången jag lyckades utan att bränna revbensspjällen, jippie!!!! Och gott blev det, sen sjöng vi för S och hon fick presentkort på bokhandeln så hon ska få köpa sin första bok (enligt hennes mamma) så det ska bli spännande att se vad hon väljer, för hon är som min son J som älskar att läsa men hon är en duktig tjej som springer på biblioteket, borde kanske fixa ett sådan kort åt J också, sparar mig några hundra lappar åt gången. Frågade iallafall S om hon var nöjd med dagen och maten och det var hon och då är jag nöjd:) det är himla mysigt att ha henne här, saknat barnen så himla mycket även om jag har fått träffa de lite till och från men är väldigt lycklig att du stod på dig och väntade och lät mig ta min tid på mig, tack min kära syster <3 I morgon funderar jag på gå till badhuset med barnen, vet inte om jag själv ska bada...

Av mammas-lilja - 20 maj 2011 13:10

Idag har jag gjort potatisgratäng och i kväll ska vi grilla revbenspjäl  såå gott om jag själv får säga;) fast det är S som valt middag idag. Nu är vi på väg att hämta henne:) och i morgon kommer de två andra gullungarna, jag funderar om vi ska gå till simhallen i morgon innan de kommer.. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards