Alla inlägg den 15 maj 2011

Av mammas-lilja - 15 maj 2011 21:41

I dag har jag SOVIT, och det behövde min kropp för i går hade jag smärta och under natten så usch säger jag bara.. Jag blev väckt med frukost på sängen av min underbara son J, kl 11 klev upp 12 och sov stund för B och mig kl 13 och vakna 15:30 och nu funderar ja på gå lägga mig men vet att jag kommer ligga vaken i sängen. Och planen för veckan är: mån, påbörja städningen då borde den vara klar till helgen;). Tis: S fyller hela 11 år och Gud vad tiden går fort fram nu, fast vi ska fira henne i helgen. Och nu fick jag en snilleblixt ide för Janne skulle köpa tårta på lör och ta med sin hit så kom jag på att hon borde ringa och beställa en tårta för att vara säker på att hon får en;) nu ska jag återgå till ämnet;). Ons: Logoped besök med L. Tors: utvecklingsamtal med L. Fre: hämta S för hon ska sova här en natt innan hennes syskon kommer hit så vi kan få rå om henne lite xtra, vi ska fira hennes födelsedag genom att hon får bestämma vad vi ska äta och hitta på skojiga saker, om vad det får ni veta efter vi gjort de. Lör: kommer Janne med I och J och vi ska fira S lite till och sen ska vi (jag och maken) ska vara barn vakt över natten. Sön: Janne kommer och hämtar kidzen sen slappa;) så ser min vecka ut, hur ser er vecka ut?? Dax att hoppa in i duschen nu...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards