Alla inlägg under juli 2012

Av mammas-lilja - 19 juli 2012 23:08

Vikten är en ständigt sak som finns i hjärnan, speciellt när jag äter så mycket piller med ödem och biverkningar som vikt uppgång. Jag har lagt på mig en del kg och det gör så jag blir deprimerad, vill sluta med pillerna men då mår jag piss men jag vill gå ner så pass mycket att jag mår bra i psyket igen ang det. Vill inte väga över 60 kg. Och för lite mer än ett år sen stod vågen på 56,4 och sen gick jag upp till 60 och det kändes ok men nu väger jag mer kan jag säga och det känns inte bra. Hoppas jag får bli frisk så jag kan få gå ner det jag gått upp.

Av mammas-lilja - 19 juli 2012 02:08

Mer smycken!!

Av mammas-lilja - 19 juli 2012 01:58

Åhhh det bästa är nu är att bloggplatsen äntligen fått en app så det är sjukt lättare att blogga!!!! Glad!!!!

Av mammas-lilja - 18 juli 2012 21:05

Idag blöder mitt hjärta, är ledsen, har ont, kan knappt andas av smärtanoch mår skit!!! Fick ett samtal igår av dr på avd jag låg på som info mig om att vissa av mina värden blivit sämre, han skulle åker komma idag med besked hur jag skulle göra, om jag var tvungen att åka in el lämna prover, och idag gick jag beskedet att nya prover ska tas jag var tvungen att ta mig till labb. Så N körde mig till labb. Jag hade en rastlös B hemma som rev huset. Så på vägen hem så stanna vi så hon fick leka trots smärtorna, ibland måste man offra sig.

Av mammas-lilja - 17 juli 2012 23:13

Varför ska alltid jag överdriva? Om jag gör nått så kan det inte bara lite, som med min sjukdom, önskar jag fått lite feber sen varit bra, men nä stomi påse, bort med hela tjocktarmen, blöder från rumpan i över 11 års tid, nu fått smärta så jag inte kan röra mig och nu till råga på allt så detta!!! Nä nu får det ta att sluta. Vill komma tillbaka till mitt liv!!! I dag har vi hälsat på E och tog en lång fika, gick en sväng fick dock betala för det ? men annars sovit typ hela dagen!!! Dr ringde idag, mina prover jag lämnat innan jag åkte hem var sämre nu så jag måste ta nya för att kolla att jag inte håller på bli sämre, de skulle ringa i morgon och ge anvisningar.

Av mammas-lilja - 17 juli 2012 17:10

Av mammas-lilja - 17 juli 2012 17:02

Lite smycken som var nästan klara innan jag blev sjuk nu e de där färdiga

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards