Alla inlägg under juli 2011

Av mammas-lilja - 26 juli 2011 23:36

I

Min dotter I är jag väldigt tacksam för.

Min systers dotter I är jag också väldigt tacksam för.

Min Iphone utan den skulle jag inte klara mig, den bästa luren jag någonsin haft!!! Och i från den gör jag nästan allt på nätet, bloggar, läser tidningen ja allt;-)

Is i en drink en varm dag.

Indisk mat tycker jag är gott.

Jag gillar att titta på isåkning (konståkning)

Indoor walking på gymmet när det regnar ute är jag tacksam för.

Av mammas-lilja - 26 juli 2011 23:28

När min dotter låg i magen var jag 100% säker på att det var en kille, jag sa att min make fick välja namn men jag skulle välja den första bokstaven så jag valde H, och jag gav han en lista med killnamn på H, jag ville att bebisen skulle heta Hugo men det ville inte maken så han valde Harry!!!! Så under hela graviditeten hette magen Harry, och när det kom ut en liten tös så blev vi helt ställda för vi hade knappt diskuterat tjejnamn och de vi hade passade inte vår lilla tös, så maken kom på I och det var ju vår lilla tjej;) och nu är hon en liten bestämd tjej( fast hon tycker att hon är en stor tjej, fast i mina ögon kommer hon vara liten, eftersom hon är vår sladdis)

Av mammas-lilja - 25 juli 2011 22:00

H

Hälsa, de dagar jag mår bra och jag kan göra saker med min familj då är jag tacksam.

Mitt Hus är jag tacksam för, älskat läget, 1 min från skola och dagis och 10 till affären 15 min tåget, massa barn runt om för mina barn att leka me.

Av mammas-lilja - 25 juli 2011 21:57

I helgen har vi bara tagit det lugn, mår fortfarande piss och har ont och allt är skit, är riktigt less just nu, vill jobba och tjäna pengar så vi kan åka på sem för detta är inte sem, ja jag vet att jag redan sagt det men just nu är mitt hjärta krossat i tusen bitar av att jag inte kan ge min hårt arb make och mina barn en sem som de förtjänar, jag e ledsen. (Fast min make tycker själv att detta är sem) nu byter vi ämne, idag pratade jag med medicin mott och då var det den sköterskan som berättade om denna behandling som svarade, och jag berättade för henne att jag skulle få göra den i slutet av aug el i början av sep, men då sa hon att mott skulle flytta i mitten av sep så jag kommer nog inte få göra den förrän i slutet av sep trodde hon, det återstår och se jag har en tid till min dr i slutet av aug. I går var jag såå trött att jag somna med telefonen i handen och hann inte lägga upp min tacksamhetsbokstav så i dag får ni två;) och nu ska vi gå och sova, hoppas jag får sova i natt bara, god natt.

Av mammas-lilja - 25 juli 2011 21:40

G

Jag är tacksam att min make har stått ut att vara Gift med mig i hela 9 år, nästa år firar vi 10 års jubileum!!!!!

 

Jag älskar att Grilla all slags mat, Griskött, nötkött, fisk och Grönsaker.

Godis jag älskar små godis!!!

Av mammas-lilja - 23 juli 2011 23:28

F

Mina barn Farmor som är den bästa farmorn i hela världen.

Min kusin, F, som gick bort för ett par år, alldeles för tidigt bara 17 år gammal:-( och jag vill hedra hennes minne och säga att jag tänker på henne.

Min barndomsvän, F, du är nog den äldsta vännen jag har, vi lärde känna varandra i 4:an.

Min sons gudfar och hans tjej S son börjar på F, han e sin far upp i dagen.

Flingor är såå himla gott.

Av mammas-lilja - 22 juli 2011 23:13

E

Min dotters gudmor, och min bästa vän E, henne e jag tacksamm för.

Min lille syster E som är en tuff brud i lyxförpackning;-) och hennes tjej Em, de är ett vackert par.

Bs fröken börjar på E och hon är  en av tre helt underbara människor, B kunde inte få bättre fröknar, är så nöjd.

Eftermiddagar, är ingen morgon människa.

Eminems låtar är grymt bra!!!!

Av mammas-lilja - 22 juli 2011 23:05

Trött, trött är jag av mina nya piller. Men idag har jag hälsat på min arbetsplats och min gamla kollega som har gått över till dagen, (jag jobbar natt) så tog jag me muffins med frosting på och det var riktigt gott, det var trevligt att få snacka lite skit med henne, maken körde dit mig åkte och tränade sen hämtade han mig. I kväll har vi gjort hemgjord pizza och sett gullivers resor och den var så där, sen såg vi scooby doo 2 som gick på tv och den tyckte jag var riktigt bra. Ikväll har jag prövat med att ta den nya tabl tidigare för att se om jag är lika trött i morgon. I morgon ska jag inte göra någonting för att låta min kropp vila, hur än tråkigt det är så måste jag för jag får bara ondare och ondare:( 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards