Alla inlägg under juli 2011

Av mammas-lilja - 19 juli 2011 10:15

B

Mina tre Barn, J, L och I

Min Brors son, B som är så söt.

Min två underbara Bröder K&T

Ett gott Bröd med massa gott pålägg och nyponsoppa innan man ska lägga sig, mmmmm 

Bullar i alla slags former fast den godast Bullen är kanelBullen:-)

Sen är jag en Buzzador som får pröva spännande saker, och sist men inte minst min blogg där allt kretsar kring mig;-) och jag kan förmedla hur jag mår till de som är intresserade av att veta!!!

Av mammas-lilja - 18 juli 2011 11:20

A

Alla de dagarna som jag mår bra och inte har så ont.

 Mitt Arbete är jag tacksam för, älskar mitt jobb!!! Även om ibland jag kan hata det också skulle jag inte vilja vara utan det.

Min mormor som gick bort innan sommaren börjar på A och vill bara säga att jag hedra ditt minne och att jag tänker på dig mormor!!!

Av mammas-lilja - 18 juli 2011 11:13

Jag tävlade om två hjärtan som jag skrev tidigare, och gissa vad??? Jo jag vann!!!!

Av mammas-lilja - 18 juli 2011 00:31

TacksamhetsalfabetetNär jag läste om detta hos soulsister så ska jag vara helt ärlig tyckte jag det verkade tråkig men för varje dag/bokstav hon hade skrivit så låg jag själv och försökte komma på vad jag skulle skriva, ju mer intresserad blev jag att själv göra det så från och med i morgon( eller idag efter kl är över 00:00 men vill sova först) ska jag också göra detta, ta mig igenom hela alfabetet med saker/situationer/personer osv som jag är tacksamma för. En sak som är viktig för mig, man vet aldrig vad som händer i framtiden, därför är det viktigt att visa att man e tacksam.

Av mammas-lilja - 17 juli 2011 23:03

Så jag tog tvätten av min plan för idag;-) för L kom hem idag och blev tokig när han såg sitt rum, tvätt överallt;) tur den var ren;-) men dammsugningen får ske i morgon för nu behövs det i övriga huset också;) idag har mina underbara bröder tänkte på mig först ringde K och kollade läget och hur jag och familjen mådde och 40 min senare ringde T och undrade samma sak och han ville träffas så de skulle komma ut hit på ons så jag får gosa med B jippie!!!! 

Av mammas-lilja - 17 juli 2011 16:29

Åh JAG VILL TRÄNA!!!!!!! Åka till gymmet och köra ett riktigt träningspass, ska skriva ett vanligt pass jag och S brukade göra när vi tränade på gymmet. Börja med uppvärmning på löpbandet, springa i 20 min sen köra: utfall med 8 kg hantlar i vardera hand och varva med knäböj med 10kg vikt i famnen * 3, sen lite rygg hantelrodd med 8-9 kg hantel * 3 på vardera sida, sen varvar jag dessa tre övningarna utan vila, 1.bröstpress med 9kg hantlar, 2.armhävningar( så många man klara på tå sen direkt fortsätta på knä, när jag var som bäst klarade jag 20 på tå och 15 på knä) 3.biceps med 9 kg hantel, * 3, sen varvar jag dessa tre, 1.chins i en maskin där jag har motvikt, 40 kg hade jag den på då jag vägde 82, 2.ryggresning med en 5kg tyngd i famnen, 3.sittande rodd 30 kg *3, sen mage, 1.situps på bänk 15st, 2.crunch på boll 20st, 3. Lägga sig på sidan i ryggresnings maskinen och dra sig upp med en 5 kg vikt i famnen 12st * 2. Nu vill jag åka till gymmet... Fan vad jag hatar detta och längtar tills jag blir frisk. Tänk när jag fick dille på träna så körde jag gym pass sen gick jag ut och sprang 30-40 min på kvällen. Det var tider.

Av mammas-lilja - 17 juli 2011 00:54

I kväll har jag och J varit barnvakt åt B&J sovande barn, vi tittade på två filmer, när de gick sov båda och när de kom hem hade ena vaknat och låg på soffan med oss :-) nu ligger jag i min säng och väntar på att min son ska somna, så jag också kan få sova, då igår natten var jag vaken av magsmärtor till 5 på morgonen. I morgon är jag sugen på att göra kyckling med getost och pasta, sen ska jag städa Ls rum då jag har använt det som förråd nu när han e hos farmor, och vår sovrum måstes dammsuga. Det är planen för i morgon, (eller idag faktiskt eftersom kl är 00:53) låter det som en bra plan??

Av mammas-lilja - 17 juli 2011 00:39

Grillad lax åh det är så himla gott att det sjukt åt det, måste börja äta mer fisk!!! Det är lätt ätet sen så får jag i mig mer fisk än kött. Så idag grillade vi lax med mexicana kryddning på. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards