Alla inlägg den 5 september 2011

Av mammas-lilja - 5 september 2011 22:58

Nu har jag tagit min insomningstabl så snart ska jag somna, nu längtar jag hem extremt mycket när jag inte gillar nattpersonalen. Nu ska jag försöka sova bort smärtan och hoppas när jag vaknar att den är borta. God natt och sov gott!!!

Av mammas-lilja - 5 september 2011 22:13

Jag ligger i en 4 sal det är jag och tre gamla tanter som ligger och skriker efter sina döttrar, tur att jag fått en insomningstabl. Från midnatt ska jag vara fastande för kanske i morgon får jag göra mina undersökningar så då ville min ssk att jag ska vara redo om så är fallet, och självklart vill jag det me, men hon var inte säker att de skulle ske i morgon utan det kan vara så att det sker dagen efter det pga att jag vill ha lugnande när jag gör Gastroskopin för den är riktigt äcklig undersökning, har gjort det två gånger tidigare, sista här på huset och då fick de droga ner mig totalt:-) nu har jag precis (20 min sen) fått extra morfin för jag har så jä_la ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen, tårarna sprutar åt alla håll, och jag sitter på toan hela tiden. Detta inlägg har tagit mig nog över en timme att skriva, sen vill jag tack för alla värmande sms som ni underbara när och kära har skrivit.

Av mammas-lilja - 5 september 2011 17:43

 
Av mammas-lilja - 5 september 2011 17:39

Dagens middag: blomkålsstuvning, potatis och skinka:-( fick i mig hälften iallafall men jag får vara glad att jag får mina piller iallafall :-) 

Av mammas-lilja - 5 september 2011 15:48

Och nu kom dr in till mig, han har pratat med min dr och nu vill de göra en Gastroskopi och en colloskopi och då reta upp tarmen för att se hur mycket smärta jag får av det, och så skulle de titta på bilderna från magnetröngten igen. Nu undrar de om det kanske är nått i magsäcken som kanske inte har läckt ihop efter min sleeve op. 

Av mammas-lilja - 5 september 2011 15:28

Nu har jag träffat dr iallafall och han undersökte mig, det var inte min dr men en som har träffat mig några gånger tidigare, som när jag låg inne sist och när jag fick cortisonet intravenöst och han är bra.Och han skulle rådgöra med min dr om vad de ska göra och sen återkomma och under tiden får jag snällt ligga här och knapra piller:-) 

Av mammas-lilja - 5 september 2011 15:13

Dagens lunch, den var lika god som den såg ut:-( men jag fick i mig lite iallafall för jag hade så ont i huvudet.

Av mammas-lilja - 5 september 2011 15:02

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards