Alla inlägg den 9 september 2011

Av mammas-lilja - 9 september 2011 23:23

När jag och L kom till dagis så mötte vi El och ena fröken men jag var tvungen att krama mitt barn först innan jag pratade med nån och när jag såg henne i sandlådan så kunde jag inte hålla tårarna borta och Gud vad jag har saknat mina barn och personalen sa att jag var tvungen att sluta för de knappt kunde hålla tårarna borta de också:-) sen blev det en lång stund stå och prata med fröknarna innan vi begav oss hem. Men jag rivstartar men en promis till Ica och plocka upp kläder från golvet men nattade jag B och hon säger till mig: mamma vänta mig, inte åka uta mig. Och mitt hjärta bara dog, det känns så frukansvärt att hon är rädd att jag ska åka utan henne igen. Och lämna henne. När killarna var små eller rättare sagt mät J var liten och L låg i magen kommer jag ihåg att han var jätte arg på mig för att jag lämna han när jag över en månad på sjukan och ibland kan jag få den känslan att han inte glömt det eller att de satte sina spår som än idag finns kvar fast han inte ens var ett år, tillbaka till kvällen ;-) sen la jag mig i min underbara soffa och såg film med J och maken medan L gick och la sig för att kliva upp i morgon och nörda sig;-) vi såg fast and furies 5 den var såå bra, om man gillar filmer med bilar och stereotyp som tror de e så tuffa ( och det gör jag)  nu ska jag njuta av min underbara säng!!!! Men först ska jag gratta en av mina nyblivna vänner El, Ett STORT GRATTIS på födelsedagen!!!! Vill du att jag baka något specifikt till på mån? Typ tårta av något slag?? Gå in på Annikas sida och klicka på bakverk, för hon kan baka!!!!! och goda recept är det också så bakar jag:-)

Av mammas-lilja - 9 september 2011 13:47

Nu har jag kommit hem äntligen!!!!!! Träffat killarna och myst snart ska vi hämta B!!!!

Av mammas-lilja - 9 september 2011 13:44

Idag fick jag träffa min dr och han är den bästa dr, han lyssna och förstod att jag inte ville träffa den dr något mer. Men nu väntar jag bara på lunchen sen får jag åka hem. Jag har lite lågt tryck bara 100/30 så är lite yr bara. Jag ska lämna tillbaka Tens apparaten för jag ska köpa en egen, här får man hyra en för 600 för ett halvår när jag kan lägga ut 800 för en egen. Men jag får hämta min dotter på dagis i dag och krama min underbara killar och pussa på min make, jag längtar så jag dör!!!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards