Alla inlägg den 21 september 2011

Av mammas-lilja - 21 september 2011 22:20

Det enda jag kommer att sakna är den röda knappen när jag vill ha något så trycket jag och så fixar de det.. Me likes wery much <3 hahaha

Av mammas-lilja - 21 september 2011 22:00

I går kväll hade jag riktigt ont fick oxynorm varannan timme från 16:30 till 21 då jag fick mina långtidsverkande morfin tabl sen blev det hyfsat bra sista gången jag tittade på kl var den 01 och jag vaknade 05:30 och hade riktigt ont, fick en tabl och den hjälpte nästan inte alls sen behövde jag gå på toa och mötte natt personalen i dörren och jag kunde knappt gå så ena tjejen fick typ släpa min till toan och tillbaka.

Sen kl 8:15 kom dr och hämtade mig så vi hade vårt möte, där jag fick sitta och berätta från början när jag fick stomin och när jag började få ont och min/vår ( min och min doktors) plan, och hur smärtlindringen fungerar att jag har väldigt höga doser redan nu och det funkar inte, sen berättade han olika alt, och de skulle konsultera smärtkliniken ( jag ville inte träffa de, för förra incidenten) sen så gick jag tillbaka till sängen.

 

Under tiden så duscha jag ( så skönt) sen fick jag lunchen, som bestod av kyckling, potatisgratäng, gräddsås och chokladmoussekaka och sen kom eftermiddagsfika kl 14, varm choklad och knäckemacka med leverpastej med gurka.

AT läkaren in just innan middagen och hon hade pratat med smärtdr och han trodde inte på plåster utan vill byta till ett annat preparat. Kl 16:45 kom sjukskötaren in med pilleret och jag har tagit 5 vidbehovs piller sen jag fick det och när jag åker hem så får inte jag några vid behovs för det ska man tydligen inte behöva.

AT Idag har jag saknat min familj så jag håller på bli galen, vill tacka min underbara vänner som skickar det varma smsen som betyder oerhört mycket

Jag bara undra vad har gjort för ont som förtjänar detta??? 

Så det ska bli spännande och se om det lyckas, men jag tycker redan att jag känner stumpen krampa och jag har fått sprungit på toa här på kvällen som en galning.....

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards