Alla inlägg den 18 september 2011

Av mammas-lilja - 18 september 2011 20:32

Idag har V och hennes tre barn M, L( samma som min son;-)) och N varit här och vi grillade korv och hon hade bakat äppelpaj som var så god, men när de gick däckade hela familjen, jag B och L somnade i soffan medan maken somnade i sängen, och vi vaknade vi 17 tiden och sedan har jag haft konstant smärta, tråkigt nog, så jag förflyttade mig mellan sängen och soffan och tillslut fanns det inget som hjälpte, så nu ligger jag i sängen i fosterställning och har min dotter som absolut inte vill sova bredvid mig, och här lär vi ligga!!! Men i morgon kommer min svärmor och hjälper mig och lämna B på dagis så jag slipper gå upp, eftersom jag har så jä_la ont:-(  

Av mammas-lilja - 18 september 2011 02:14

I fredags morse ställde jag mig att baka trippel sats minikladdkakor ( har massa ögg som går ut snart, och orkar inte stå och steka pannkakor) sen kom E över med W som är en mån gammal!!!!!! Åh vad det var såååå mysigt att jag knapptt ville släppa han när det var dax för de att gå hem. Sen tog jag fram kort på B när hon var nyfödd, vad mina tre troll ungar har blivit stor och så himla fort också. Sen gick jag och L och hämtade B på dagis och sen hem till V och N. Och vi var där i en och halv timme sen gick vi hem, för att ha myskväll. Väl hemma så ökar febern på L, denna dag hade han varit feberfri så han däckade på soffan.Jag är så otroligt glad att jag har lärt känna V och hennes familj. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards