Alla inlägg den 29 september 2011

Av mammas-lilja - 29 september 2011 21:39

 
Av mammas-lilja - 29 september 2011 21:38

Nu är behandlingen gjord!!!! Och det gick bra, men jag känner ingen skillnad än och sköterskan sa att det kan ta upp till 3 månader innan men märker skillnad men i morgon ska jag berätta lite mer ingående vad behandlingen är och vad som görs. Nu ska jag sova, för jag vill vara pigg i morgon då vi ska på begravning.

Av mammas-lilja - 29 september 2011 11:44

 
Av mammas-lilja - 29 september 2011 11:41

 
Av mammas-lilja - 29 september 2011 11:41

Så idag är det dax för behandlingen och jag börjar bli såå nervös, och nu har jag plåstrat mig:-) 

Av mammas-lilja - 29 september 2011 11:29

Igår har jag har en helt underbar dag med J, jag ville ha kvalitetstid med J för mina barn tar det hårt att mamma är sjuk, vilket är helt normalt men det är hjärtskärande att se:-( så i går hade jag tagit halvdag ledig från skolan så vi kunde åks in till stan och fönstershoppa lite men vi köpte en parfym till min make, sen åt vi god mat och gick på 14 bion och såg pirates of the Caribbean, vi båda tyckte den var riktigt bra!! Vi var hela 4 st i salongen;-) sen stressade vi hem, tidsoptimist som jag är hade jag räknare fel på tiden, så det var bara springa till tåget och från tåget till bussen och sen från bussen hem, och väl hemma stod mina näringsdrycker utanför min ytterdörr. Sen 5 min senare kom farmor med mina andra två änglar!!! Sen när jag började slappna av så kom smärtan som ett brev på posten:-( så i natt har jag haft ett helvete:-(

Av mammas-lilja - 29 september 2011 11:27

 
Av mammas-lilja - 29 september 2011 11:27

I tis så kom E och W och hämtade mig så gick vi hem till henne och tog en fika, och jag fick mysa lite med W sen gick jag hem och la mig på soffan och tvär slockade, jag blir skakis, väldigt yr i huvudet, extremt trött på ett konstigt sätt, och allt detta periodvis mellan intaget av medicinen. Igår gjorde jag ett recept av Annika, tonfisksåsen med pastan, jag ger den 3,5 av 5 ( är inte så förtjust i tonfisk men det var överraskande gott) maken gav den 2 av 5 pga av grädden och barnen 1 av 5 så den kommer inte göras igen:-( måste hitta en fiskrätt gärna med tonfisk som familjen gillar.Jag ska göra matsedel för 10 veckor och jag ska inte ha samma mat två gånger för att se hur matkontot blir och att slippa komma på varje dag vad man ska äta. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards