Alla inlägg den 8 september 2011

Av mammas-lilja - 8 september 2011 21:22

Ju mer jag tänker på den där jä_la smärtkonsulten ju mer förbannad blir jag!!! Jag funderar på anmäla honom, men jag vet inte är ganska feg för sånt tror el ej.

Av mammas-lilja - 8 september 2011 20:25

 
Av mammas-lilja - 8 september 2011 20:23

I morgon ska jag hem!!!!!! Gud vad jag längtar efter mina barn och min maken nu!!!!! Jag är så less med allt som har med sjukhus att göra, men idag har jag fått godare mat:-) alltid nått, hahaha. De har börjat med ett nytt system, man får tre matsedlar, en med varmrätter med e-kost ( energirik kost ) med  6 kötträtter ex gulaschsoppa med ostkaka, kassler med stuvade grönsaker och potatismos, lammfärsbiffar med potatisgratäng, 4 fiskrätter ex fiskgratäng med champinjonsås och potatismos och 2 kycklingrätter ex kycklingfile med gräddsås och potatisgratäng, en matsedel med 6 desserter ex cheescake citron, vaniljglass med hallon el. Chokladsås, och en matsedel med lite smårätter ( om man inte är så hungrig el om man som jag är opererad och inte äter så mycket ex pannkakor. Så idag fick jag välja tre måltider lunch och middag idag och lunch i morgon, och jag valde pannkakor till lunch idag och kycklingfilé med gräddsås och potatisgratängen och idag har jag njutit av maten kan jag riktigt säga såå gott!!! Men detta var ett test för två veckor framöver sen ska de utvärdera det och jag hoppas för alla sjuka som någonsin kommer att ligga på detta sjukhus att de håller kvar detta system!!!!! 

Av mammas-lilja - 8 september 2011 15:08

Idag har jag träffat smärtkonsulten igen, och gissa vad han sa?? Jo jag har fått Tens vilket jag tycker är bra men han satt ut nästan all smärlindringen för jag ska ut och röra mer på mig så smärtan försvinner och sen när jag får Kramper och blöder ur tarmen så jag inte titta ner i toa utan bara spola så självläker kroppen, det ni, att jag hade missat det, så jag har blödig i 10 år ur tarmen helt i onödan så hade jag bara låtit bli att titta hade jag varit frisk nu!!!!!! 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards