Alla inlägg den 17 september 2011

Av mammas-lilja - 17 september 2011 23:43

Jag har varit trött haft ont och spelat ett nytt spel med Annika  på kvällarna när jag brukar blogga så det har blivit lite lidande tyvärr. Så lite uppdatering: I torsdags kände jag att min smärtlindring inte riktigt fungerar, visst är denna tusen gånger bättre än det kort verkande morfinet men när jag får genombrott av smärta är det svårare att få vidbehovs medicinen att verka. Så i fredags ringde jag mott ( när jag åkte hem från sjukan så sa dr att det tar en vecka ungefär för att jag ska kunna utvärdering smärtlindringen, och att han skulle vara borta en vecka och min dr två veckor men att den dr som tar han om min dr patienter skulle kunna hjälpa mig) och bad om hjälp och sköterskan skulle ringa upp mig när hon hande pratat med den dr som hade hand om min dr patienter och på eftermiddagen ringde hon upp och då hade han skrivit ut cortison suppar:-(!!!! Och jag frågasatte varför? Och förklarade gråtandes varför jag inte vill ha cortisonet och att jag redan prövat allt och inget fungerar, och sa att de borde läst min journal innan ronden. Så ssk skulle fråga dr igen, men svaret blev nej utan vänta till mån morgon eller åka in till akuten. Så jag är smått förbannad. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards