Alla inlägg under juni 2011

Av mammas-lilja - 6 juni 2011 22:49

Sveriges nationaldag idag, hur jag har firat den? Mmm vi hade grillfest fast inte för att fira nationaldagen utan för att träffa familjen och det var kanon mysigt!!!! Grillat kött och kyckling massa olika potatisar att välja mellan sen tzatziki och vitlöksmör och bröd, Åhhh det är ju så gott... Medan barnen hoppade vattenspridaren och hade så roligt. Sen efterrätt åt vi chokladpudding, grädde och jordgubbar sååå gott och jag var så mätt och jag fick behålla allt, jag är så glad. Börjar få mer och mer ont, måste nog minska på promenaderna nu även om de inte är så många eller långa men orkar inte vakna och känna att jag har ett håll rak igenom ryggen och ut på magen:( nu räknar barnen ner till sommarlovet med glädje och jag med blandad glädje och fasa. Då är det 10 veckor hemma med två killar med lite tonårshormoner...

Av mammas-lilja - 5 juni 2011 23:28

 
Av mammas-lilja - 5 juni 2011 23:22

Jag missa att jag har målat mina tånaglar först beslutsångest sen så valde jag samma som B, haha

Av mammas-lilja - 5 juni 2011 23:19

I dag har min dag bestått av, pratat med Janne x antal gånger, det är så himla trevligt att vi är som vi var förr;) gått en promis med E och jag insåg vad jag har saknat dig, vi måste bli bättre på träffas!!! Legat på soffan med smärtor men det är såå värt det för min dag igår var sååå underbar och mysig. Nu har jag svårt att somna (som alla kvällar). I morgon kommer K&k, T,S&B, Janne, I,S och J, och D hit och vi ska grilla och äta gott och bara ha det såå himla trevligt. Visst har denna helg känts oändligt lång?? Snart är det tis och vardagen är här igen åtminstone i 3 dagar innan kidzen får sommarlov. 

Av mammas-lilja - 4 juni 2011 21:13

Mina skit snygga shorts!!!!

 
Av mammas-lilja - 4 juni 2011 19:43

Idag har vi haft en helt underbar dag... Är så himla lycklig, älskar min underbara make <3. I morse fick jag sovmorgon såå skönt.. Sen lite frukost sen gick jag, J och B en promins och köpte mjukglass. Sen beslutade vi oss för att ha en mysdag med J idag, så åkte vi och lämnade B till älskade farmor, sen åkte vi och gick i butiker, jag fick ett par skit snygga shorts!!!! Och J köpte en bok till sig och maken ett par nya skor;) sen åt vi lunch, tacos tallrik men den var inte något vidare, det lär jag aldrig ta igen:( men sen gick vi på bio och såg X-men filmen och den var såå himla bra!!!!! Helt klart värt att se. Sen åkte vi hem till farmor och de bjöd på grillat, så gott, och nu ligger jag i soffan med smärre magsmärtor men det var såå värt det för min dag har varit fullständigt perfekt.

Av mammas-lilja - 4 juni 2011 00:52

Idag har jag varit hos läkaren och det var tur tyckte hon, hon sa också att jag ta upp det med min medicin-dr och kirurgen men jag fick antibiotika som jag ska äta i tio dagar, tre gånger dagligen, nu hoppas jag att det hjälper så får jag ett bekymmer mindre i mitt liv. Sen skickade jag maken att hämta ut pillerna på Apoteket för jag hade även beställt hem smärtlindring. Ögonen vill sova men inte resten av kroppen. inte roligt kan jag säga. I kväll såg jag och J den tredje Narnia filmen, jag tyckte den var så där, medans J tyckte att den var bra, jag tyckte det bästa var att få se den med J för L gillar inte se film, utan väljer hellre att sitta framför datorn, tråkigt nog. Men idag bytte mina gullungar plats med varandra, så nu är L hos farmor och farfar.

Av mammas-lilja - 2 juni 2011 12:54

Idag ska jag röja lite, jag har rensat ut gamla skor 4 påsar som ska kastas, sen ska jag dammsuga, röja altan för vi ska "grillfest" i morgon så jag hoppas på kanon väder så vi kan sitta ute och äta och se när barnen leker. Just nu ligger jag i sängen och ska försöka vila men det går inte så bra. Kommer inte till ro:( jaja får väl kliva upp och fortsätta plocka, för städa göra jag efter gästerna varit här;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards