Alla inlägg under april 2011

Av mammas-lilja - 26 april 2011 13:13

Nästa gång jag har en telefon tid kanske jag ska skriva upp vilken tid dr ska ringa istället för vakta telefonen hela dagen, för nu kan jag inte ens prata i telefon bara sitta och vänta:(

Av mammas-lilja - 26 april 2011 11:47

Idag har jag bokat en tid till dr för kolla mina leverfläckar och få en remiss till en hud läkare.

Av mammas-lilja - 26 april 2011 11:35

Tack Du e bäst, Annika. Det ska jag ge han i dop present därför lägger jag inte upp din kommentar så någon annan ser den och gör likadant. Nu sitter jag på min altan och väntar på att dr ska ringa. Jag vill även passa på idag att skänka en tanke till alla som har det mycket sämre än mig, jag får åtminstone vara hemma med min familj och jag orkar för det mesta stå på mina ben även om jag har tagit min piller och blir borta av de så är jag inte döende. Vill bara säga att du finns i mina tankar och mitt hjärta, min vän.

Av mammas-lilja - 26 april 2011 01:34

Dag 25 - Då tränar jag allra helst- Jämt, innan detta skov, i dec så sprang jag 4-6 dagar  och styrketräna jag 1-2 gånger i veckan, jag körde styrka på morgonen när jag hade lämnat B på dagis, och sprang gjorde jag på kvällarna. Jag hatar att springa på morgonen, har mer energi på kvällen.

Av mammas-lilja - 25 april 2011 23:39

Jag kan inte sova:( Jag ligger i min säng och funderar på vad jag ska göra till middag i morgon, funderar på hasselbakpotatis för jag har aldrig ätit det. Är det gott? Värt ett försök iallafall. Och till det tänkte jag grilla kött och göra någon kall sås. Och sallad såklart!!! Vi ska på dop om några veckor, hjälp mig komma på en bra present, och inte såna vanliga, vi har en stor släkt och S har en lika stor så B lär få sparbössor och sånt vanligt, jag vill ge en unik present som sticker ut från mängden. Så kom med massa förslag.

Av mammas-lilja - 25 april 2011 21:23

I Kväll har jag och B bakat snoddas, och sen har jag varit på promenad med min vän B och det var trevligt, och nu e jag helt slut

Av mammas-lilja - 25 april 2011 17:46

Dag 24 - Första bloggen jag började följa- Bettans blogg, är även tjejen som inspererade mig till att börja blogga fast hon vet nog inte om det (ännu) 

Av mammas-lilja - 25 april 2011 16:01

Vilken underbar värme det är, helt underbart att sitta på altan i linne och får lite värme, i morse hade vi 17 grader varmt på skuggsidan av huset. Måste köpa solfaktor nästa gång jag går på Ica, och i morse delade jag och B på en mjukglass med jordgubbskulor på och det är vad jag kommer leva på i sommar;). I morgon ska dr ringa och jag hoppas jag får något bra besked vad som kommer hända och när något kommer hända. För så här vill jag inte sitta hela sommaren.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards