Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av mammas-lilja - 6 augusti 2011 23:19

T

Jag är tacksam för mitt namn Therese, jag hatade det när jag var liten men inte längre:-)

Jag är tacksam för den Turen jag har haft i mitt liv.

Jag är tacksam för att jag jobbar natt då har jag Tid för mig själv på dagarna när alla är på förskola/skola/jobb att Träna, jag gillar att gymma och springa/jogga, samt att jag får Tid att Ta hand om huset, vara hemma när barnen kommer från skolan och att B slipper långa dagar samt mer ledigt i veckorna.

 
Av mammas-lilja - 6 augusti 2011 00:48

I dag har jag utmanat ödet och misslyckats redigt:( började morgon med att plocka lite hemma, sen kom grannbarnen över och Ls kompis så jag och tjejerna gick på Ica och handlade lite, hem och packa badkläderna och ner till sjön och låta de bada, visserligen behövde jag inte det för H badade med B men sen gå hem och laga lunch till alla barn och mig själv, sen fick jag den ljusa iden att rengöra mitt akvarium grundligt och det är på 120 liter och det är att bära mycket vatten men bara ut för jag fyllde det med vattenslagen, men nu e det rent och fint igen och det är så vackert och rofyllt att titta på, synd att det är så jobbigt att göra rent. Sen fick vi för oss, jag och alla barnen att gå till Ica och köpa glass och fiskmat, då B tömde en halv burk härom dagen:( och på vägen hem dog jag fick så ont att det kändes som någon körde en kniv i magen och stampade på den, ett helt under att jag tog mig hem sen liggläge men det gjorde ondare att ligga ner och pillerna verkade inte skit så nu kan jag inte ens lägga mig ner för att sova:( för hur jag än ligger suger det för ont, så nu blir det insomningstabl så god natt 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards