Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av mammas-lilja - 20 augusti 2011 17:49

Igår var det en riktig pissig dag:-( hade riktigt ont och mådde allmänt bara dåligt & var ledsen. Men min underbara vän J, en av mina äldsta vänner vi gick på gymnasiet tillsammans, hon ringde mig och vi pratade om allt mellan himmel och jord, fast det är även jobbigt att berätta hur jag mår och vad som ska hända med behandling och allt sånt så det var även massa tårar. Men jag var glad att att den dagen är slut!!!! Idag mår jag mycket bättre, känner mig lite gladare, idag har vi grannungen P som ska sova här, och vi ska se film och doppa frukt i smält choklad och lite annat gott. Sen i morgon kommer V och hennes son N som går på B s dagis hit igen. Nästa vecka måste jag åka till SÖS för visa mina armar så ssk kan se var jag har kärl så jag kan emla när det är dax för behandling. Sen börjar skolan för killarna på tis, ska bli skönt att vara ensam men jobbigt att livs upp så tidigt när jag har svårt att somna på kvällen. Jag bara längtar till behandlingen nu.....

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards