Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av mammas-lilja - 12 augusti 2011 23:30

Idag vakna jag med ett leende på mina läppar av att B rullade upp våra rullgardiner och släppte in solen:-) Så upp ur sängen och i med frukost och sen packade jag skötväskan och maken körde upp B till farmor sedan tog jag och maken tog killarna och grannbarnen H och P och åkte tåg in till stan för att se premiär av Kapten Amerika. Gud vad det är folk i stan. (Stockholm) Det är ett helt annat tempo än vad vi har det ute på landet;-) Vi åt i kungshallen, där man kan välja det man själv vill ha och ändå sitta tillsammans, jag tog friterad kyckling, ris och sötsur sås, såå gott, det var länge sen sist, jag fick i mig 3 st:-) när det var 20 min kvar till filmen börja så gick vi på toa och sen köpte snacks:-) sen när vi kom in i salongen så var det så mörk att det inte gick att se rad nr, eller stol nr, händerna fulla så fixa upp mobilen för att lysa sig rätt och väl framme så börja jag langa saker i min väska till de olika personerna i sällskapet, observera då att jag fortfarande inte tittat på skärmen nä, så skriker en dam framför mig att jag ska hålla käften då först tittar jag upp och tycker vilken konstig reklam, frågar då tjej bredvid mig (inte tillhörande sällskapet) om filmen börjat? Ja hallå!!!! Var tyst!!! PINSAMT:-) då sjönk jag ihop och blev tyst:-) och fick säga åt killarna att vara tyst, filmen har börjat. Själva filmen var mycket bättre än jag trodde den skulle vara så det var bra. Sen på tåget hem insåg jag mitt fel under dagen, har slarvat med mina piller:-( får sitta på tåget hem och plågas, hemma sen så hjälper inte pillerna så bra får bara ondare och ondare, tillslut vet jag inte hur jag ska göra, kan inte ligga, sitta eller nått annat, så tar min ny duschade dotter och dressar henne för en tur i vagnen och tvingar maken att klä sig och ut på en promis för jag avlider:-( och på det har jag nu tagit mina cortison tabl så min natt lär bli ett helvete:-( när jag får så ont att jag vill dö så tar jag en insomningstabl och hoppas jag somnar... Jag får utvärdera natten i morgon, på återseende :-) god natt!!!!!!

Här får ni dagens bokstav Z

Z

Denna bokstav vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva. Zoo?? Zebrarandiga kläder kanske isåfall är jag tacksam för att det inte är modernt( läste om det på soulsister ) 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards