Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av mammas-lilja - 26 augusti 2011 22:41

Så jag ska avsluta hur min usla måndag slutade, jag går in på Ica med fruktansvärd smärta och möter typ alla man inte vill möta, barnens lärare, föräldrar från dagis, grannar som man bara hälsar på och de flesta står och stirrar som jag vore ett missfosters. Tråkigt för de att de inte har tv hemma men jag bryr mig inte. Så på hemvägen börjar smärtan lätta lite men den försvinner inte så väl hemma så tar jag vidbehovs pillerna och de hjälper inte heller speciellt mycket så jag tar mina långtids värkande och min andra piller jag äter, i morgon kan jag namnge de orkar inte kliva upp ur sängen, och jag hoppas jag slipper göra det något mer i kväll, men tillbaka till min måndag och sen när jag tog de borstade tänderna och sen ryckte någon bort mattan under mina fötter och jag vaknade på tis morgon och upptäcker att min dotter B låg bredvid mig, och hade ingen aning hur hon hamnade där, och min kära make var fortfarande hemma fast kl var 6,30-7. Så tydligen hade hon velat ha mamma på natten och jag hade inte vaknat så då fick hon komma över till oss, men det tråkiga var att jag fortfarande hade så ont att jag knappt kunde röra mig och killarna började skolan på tis och L började 4:an och skulle få en ny lärare och en ny klass så han ville ha en med sig en av oss, medan J började 5:an och ville inte ha med sig mamma eller pappa:-( de börjar bli så stora. Så maken var hemma och följde med istället för mig för jag kom inte upp ur sängen för en kl närmade sig 11 och då kom jag upp och la mig på soffan och låg där till kl var 13, och hela veckan har jag haft mycket värre än förra veckan och bara på grund av en resa till sjukan, undra hur jag kommer må när behandlingen startar då jag kommer åka in 2 gånger i veckan!!!! Så utöver detta har vi i familjen haft lite andra bekymmer utöver min sjukdom och smärta och sånt men det vill jag inte skriva om i bloggen men mina vänner ni får reda på det när vi pratar:-) 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards